Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2007) Горєлов, Дмитро Олександрович; Горовий, Дмитро Анатолійович; Сідільова, Аліна Олександрівна
    Запропонований посібник призначений для проведення практичних і семінарських занять з дисципліни "Маркетинг" у вищих навчальних закладах. Посібник містить два розділи за основними блоками змістовних модулів курсу. Кожний розділ підрозділяється на параграфи за темами курсу, що включають плани семінарських занять, питання для перевірки знань та тестові запитання, ситуації для обговорення, домашні завдання, приклади їх вирішення, задачі для самостійного розв'язування та теми рефератів.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Лаврова, Юлія Володимирівна; Горовий, Дмитро Анатолійович; Касатонова, І. А.
    У навчальному посібнику викладення матеріалу здійснено на основі кредитно-модульної системи організації навчального процесу, з метою формування у студента комплексних знань щодо сутності і змісту маркетингу як філософії підприємництва в ринкових умовах. Особлива увага відводиться дослідженню транспортного ринку, наводяться основні відмінності між ринками товарів і транспортних послуг. Для самостійного вивчення та закріплення навчального матеріалу до кожної теми складено контрольні питання і практичні завдання, до кожного модулю – тестові завдання. Посібник призначено для студентів, що навчаються за напрямом "Електромеханіка" (професійна спрямованість – "Електричні системи і комплекси транспортних засобів") і може бути використано при викладанні дисципліни "Транспортний маркетинг" для інших напрямів підготовки, а також менеджерами-економістами та фахівцями, які займаються маркетинговою діяльністю на транспортному ринку.