Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Маркетингові комунікації"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни «Маркетингові комунікації» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингових комунікацій, які дозволяють майбутнім фахівцям успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, плануванням та проведенням рекламної кампанії на підприємстві з метою підвищення ефективності його діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Рекламні технології"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу «Рекламні технології» містяться 16 тем, що вміщують в себе питання та кейси, надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих кейсів, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Також представлені питання, які виносяться на самостійний розгляд здобувачів та надано типові тести, які допоможуть здобувачам провести самоконтроль своїх знань. Методичні вказівки вміщують рекомендації щодо виконання індивідуального завдання, яке передбачене в рамках дисципліни.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні напрямки розвитку винного туризму в Україні
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна; Лялько, Кирило Андрійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Медіапланування"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних методичних матеріалах до відповідності з навчальним планом курсу «Медіапланування» містяться 8 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації (кейси), надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст курсу та отримати навички в розв’язанні задач медіапланування.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні способи економії рекламного бюджету
    (ФО-П Шпак В. Б., 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Ільїна, Ольга Костянтинівна
  • Ескіз
    Публікація
    Прийоми залучення уваги глядача в рекламі
    (ВД "ІНЖЕК", 2020) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Білошкуренко, Наталія Георгіївна
    Ситуація, що склалася на ринку українських медіа, говорить про те, що не існує точних прогнозів розвитку певних напрямків у виробництві реклами, за допомогою яких можна було б завоювати увагу споживача. Отже, виникає необхідність пошуку шляхів залучення уваги споживачів до рекламних матеріалів. Метою статті є виявлення шляхів залучення уваги споживачів до відеореклами. Досягнення поставленої мети відбувалося за допомогою вирішення таких завдань, як: виявлення джерел пошуку нових ідей; аналіз основних елементів якісної відеореклами; дослідження емоцій людини; розгляд основних сучасних технологій, що застосовуються при виробництві відеореклами. Використання ефективних рекламних інструментів з метою залучення уваги споживача можливо лише після повного розуміння перспектив і особливостей розвитку місцевого ринку реклами. У роботі розглянуті основні тенденції та результати роботи медіаринку України. Проаналізовано основні перспективи його подальшого розвитку. Встановлено певні алгоритми пошуку нових ідей для рекламних повідомлень. Проведено аналіз основних елементів, які можуть формувати якісний відеоконтент. Зроблено акцент на тому, що емоції людини – одна з найцікавіших і складних, з точки зору ефективності реклами, частин процесу її створення. Проведено огляд основних сучасних технологій, які на сьогодні використовуються при створенні рекламних роликів. Виявлено їх переваги та недоліки. Встановлено, що емоційний сторітеллінг ставатиме все більш популярним і буде захоплювати увагу споживача.
  • Ескіз
    Публікація
    Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринок
    (Класичний приватний університет, 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур Натікович
    У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням нетрадиційних рекламних інструментів. Робиться акцент на тому, що стандартна або традиційна реклама, особливо та, яка розміщується в мережі Інтернет, втрачає свою популярність. Рекламодавці конкурують за увагу аудиторії через нові канали зв'язку. Робиться акцент, на тому, що сучасний споживач перестає сприймати рекламу в тому форматі, який був популярний ще 5-7 років тому. У споживача виникає так звана «рекламна сліпота». Банерна реклама стає непопулярною і втрачає свою ефективність з кожним днем. Основним трендом на рекламному ринку останніх років стає формат «нативної реклами», який активно застосовується на самих різних ресурсах: від розміщення її у вигляді інформаційних повідомлень в стрічках соціальних мереж до серйозних матеріалів медіа-видань. Велика частина сучасних рекламних компаній, особливо таких гігантів як Тhe Соcа-Cola Company, Red Bull GmbH, Nіке давно використовують формат нативної реклами в своїй практиці. Також в статті розглянуто витоки виникнення нативної реклами, досліджено визначення поняття нативна реклама. Розглядаються причини її популярності, її основні ознаки та види. Проведено аналіз позитивних і негативних сторін використання такого формату, а також представлений прогноз розвитку даного формату реклами в майбутньому.
  • Ескіз
    Документ
    Формирование айдентики компании
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2018) Китченко, Елена Николаевна; Белошкуренко, Наталия Григорьевна
  • Ескіз
    Документ
    Психологическое восприятие рекламы потребителем
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2018) Китченко, Елена Николаевна; Базарова, Ельвира Дмитриевна