Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток систем класифікації інновацій
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що класифікація інновацій означає розподіл інновацій на конкретні групи за визначеними ознаками для досягнення поставленої мети. Це дозволяє розділити інновації за найбільш важливими ознаками з урахуванням найрізноманітніших особливостей усіх ланок виробництва, збуту і споживання.
  • Ескіз
    Публікація
    Комплаєнс як фактор інноваційного розвитку підприємства
    (Триторія, 2018) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Обґрунтування зовнішніх та внутрішніх чинників моніторингу інноваційного розвитку підприємства
    (НТУ "ХПИ", 2008) Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович; Косенко, Олександра Петрівна
    Розглянуто сутність моніторингу як економічної категорії стосовно до інноваційного розвитку машинобудівного підприємства. Обґрунтовано систему чинників зовнішнього та внутрішнього інноваційного середовища як об'єктів моніторингу. Доведено необхідність керування виділеними чинниками.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару
    (Сумський державний університет, 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Теорія інновацій визначає інновацій цикл життя товару як взаємозалежний комплекс робіт і дій від пошуку нових ідей принципових науково-природничих, технічних і організаційних можливостей до їхнього прикладного дослідження, конструкторської розробки, дослідної перевірки, впровадження, освоєння й практичного використання.