Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми контрафакту в харчовій промисловості
    (2022) Шаповал, Віктор Вячеславович; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що одна контрафактна одиниця реалізованого товару витісняє з ринку хоча б одну одиницю легальної продукції. Таким чином, сучасна ситуація на українському та міжнародному ринках свідчить про глобальність проблеми контрафакту та піратства.
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація процесів трансферу технологій
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що трансфер інтелектуально-інноваційних технологій відноситься до процесу, за допомогою якого певна технологія (включаючи зрілу технологію та технологію у стані винаходу) передається з місця її походження або сфери практики в інші місця чи галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Форми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економіки
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що у ланцюгах створення вартості (і поставок) у ХХІ столітті покупець вже може сам вирішувати, як і де отримати або купити продукт, у них набагато більше можливостей, ніж будь-коли раніше. При цьому покупець (споживач) може розглянути, виходячи з кількох критеріїв, і вибрати найбільш підходящі і найбільш корисні для нього рішення.
  • Ескіз
    Публікація
    Бренд-менеджмент в косметичній галузі: проблеми та задачі
    (2022) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що з розвитком соціальних медіа та нових технологій споживачі косметичних продуктів сьогодні стають більш поінформованими та вибірковими при здійсненні покупок косметичних брендів. Косметичні компанії відчувають тиск контролю та нагляду, з метою підвищення якості продукції та зміцненні лояльності споживачів до відповідного косметичного бренду.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості митного захисту виключних прав
    (2022) Косенко, Олександра Петрівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що нині існує стійка тенденція щодо відродження практичної значущості промислової власності, що передбачає використання інтелектуальної, і перш за все, промислової власності не тільки для задоволення споживчого попиту, але й для вирішення поточних виробничих завдань та перспективних проблем на користь вирішення глобальних питань людського розвитку на основі революційних технологій та принципово нових інновацій у різних галузях діяльності (демографія, зміна клімату, підвищення життєвого рівня та здоров'я населення та та ін.).
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит як інструмент комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що розробка механізму управління комерціалізацією інтелектуальної власності та технологій, в основу яких вона покладена, на основі технологічного аудиту є надзвичайно актуальною темою для наукового дослідження, відображає реалії сучасності, узгоджується з цілями економічного розвитку України і завданнями, що стоять перед підприємствами і організаціями, що мають досягнення в інтелектуальній сфері.
  • Ескіз
    Публікація
    Комерціалізація інновацій туристичних підприємств на основі системи економічних важелів
    (Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна
  • Ескіз
    Публікація
    Принципи моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Застосування розроблених принципів моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій на практиці дозволяє обґрунтовано переглянути стратегічні орієнтири діяльності промислового підприємства по впровадженню інновацій і отримати економічний ефект, що виражається в стійкому розвитку підприємства, зміцненню його позицій на ринку, підвищенню ефективності його функціонування.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість як економічна категорія
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Майстро, Дарина Сергіївна
    Доведено, що основними цілями оцінки інвестиційної привабливості є: визначення поточного стану підприємства та перспектив його розвитку; розробка заходів підвищення інвестиційної привабливості; залучення інвестицій у відповідних до інвестиційної привабливості обсягах та отримання комплексного позитивного ефекту від освоєння залученого капіталу.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання комерційного потенціалу інтелектуально-інноваційних технологій методом LIFT
    (Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що досить привабливим з методичної та наукової точок зору для вирішення завдань комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій є методика LIFT. Вона будується за модульним принципом і складається з 10 розділів, що дозволяють оцінювати різні сторони інтелектуально-інноваційних технологій.