Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Планування маркетингової діяльності промислових підприємств
    (ФОП Сидоренко А. В., 2022) Мірошник, Марія Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Планування міжнародної маркетингової діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Скляр, Дар'я Дмитрівна
  • Ескіз
    Публікація
    "Електронізація" бізнесу як фактор розвитку комерційної діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційний розвиток малих підприємств України
    (Видавництво "Говерла", 2017) Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Дарина Сергіївна
    У статті досліджуються стан і проблеми інноваційного розвитку малого підприємництва в Україні. У процесі дослідження виявлено проблеми та визначено перспективи інноваційного розвитку малого підприємництва на державному та регіональному рівнях. На основі аналізу статистичних даних доведено, що сучасний стан регіонального розвитку суб’єктів малого підприємництва є нестійким і нестабільним. Обґрунтовано пропозиції щодо ефективних методів стимулювання інноваційного розвитку підприємств на державному та регіональному рівнях.