Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 31
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова складова економічної безпеки підприємства
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Романчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона Вадимівна
  • Ескіз
    Публікація
    Планування прибутковості підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Одінцова, Вікторія Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено алгоритм оцінювання прибутковості підприємства, запропоновано ключові показники ефективності господарської діяльності підприємств за ринкових умов.
  • Ескіз
    Публікація
    Функції маркетингових досліджень на підприємстві
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Макєєв, Денис Олександрович; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Методи управління діяльністю підприємства в ринкових умовах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Гаврись, Ольга Олександрівна; Ільченко, І. Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгу
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2020) Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Верютіна, Вікторія Юріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Діагностування ефективності роботи підприємства
    (ФОП Панов А. М., 2020) Ковтун, Дар'я Сергіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано показники основних сфер управління підприємством, які доцільно застосовувати при діагностуванні ефективності роботи підприємства в ринкових умовах.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна безпека як передумова сталого розвитку підприємства
    (ФОП Панов А. М., 2020) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив економічної безпеки підприємства на його розвиток. Систематизовано складові економічної безпеки, які позитивно впливатимуть на ймовірнісь досягнення цільових показників господарської діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг підприємства в умовах адаптації до екзогенних змін
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Масюкова, Людмила Олегівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено можливості забезпечення конурентних переваг підприємства під впливом екзогенних змін, визначенно фактори впливу екзогенного середовища на діяльність підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Анічкіна, Ірина Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення ризиків ринкової взаємодії
    (Бондаренко М. О., 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона Вадимівна