Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка системи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Пономаренко, Ольга Іванівна
    У статті розглянуті основні проблеми та перспективи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації. Проаналізовано статистичні данні, які відображають динаміку іноземних інвестицій. Визначено особливості залучення інвестицій саме торговельною фірмою. Об'єктом дослідження є системи залучення зарубіжних інвестицій на торговельне підприємство в умовах глобалізації. Предметом дослідження є розробка раціональних систем для залучення зарубіжних інвестицій на підприємство. Методичними засобами дослідження є аналіз, системний підхід, систематизація та узагальнення. В основу даного наукового дослідження входять економічні праці вітчизняних та закордонних авторів. Залучення іноземних інвестицій в Україні розглянуто на прикладі торгової фірми "Ашан". В роботі наведено SWOT-аналіз для визначення перспектив на приваблення більшої кількості інвесторів. Авторами запропоновані три схеми систем залучення інвестицій на торговельні фірми України.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми формування інвестиційного потенціалу підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Прилуцька, Юлія Сергіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні проблеми формування інвестиційного потенціалу підприємства при нестабільній ринковій кон'юнктурі.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість інноваційних проектів
    (Класичний приватний університет, 2019) Усов, Максим Анатолійович; Гаврись, Ольга Олександрівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович
    Інвестиційна привабливість – це сукупність факторів, аналіз яких вказує на можливість вкладання коштів в той чи інший об'єкт і отримання певного ефекту від здійсненої операції. В статті представлено організаційну схему учасників управління конкурентоспроможністю інноваційних проектів на основі досягнення взаємодії оцінки інвестиційної привабливості підприємства, що впроваджує інновації, і реалізованих ним завдань. Виділено ряд переваг над конкурентами, які потенційно може мати підприємство в ході реалізації інноваційного проекту. Запропоновано створення на підприємстві ради з інноваційних проектів, що є першою необхідною сходинкою перебудови структури управління для прискорення і підвищення ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності. Перераховано обов'язки, а також переваги та недоліки інноваційних рад. Сформовано механізм поетапного управління конкурентоспроможністю інноваційного проекту.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність інвестиційної привабливості, як напрям залучення інвестиційних ресурсів
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2018) Усов, Максим Анатолійович
    В даний час терміни «інвестиційна привабливість «інвестиційний потенціал» і «інвестиційний клімат» отримали широке поширення в сучасній економічній і управлінській літературі. У деяких джерелах ці поняття використовуються як синонімічне, в інших - з різним смисловим змістом. Традиційно поняття «інвестиційної привабливості» означає наявність таких умов інвестування, які впливають на переваги інвестора у виборі того чи іншого об'єкта інвестування. Принциповий недолік такого традиційного підходу заключає в тому, що інвестиційна привабливість розглядається як якась даність, практично не передбачає можливість активних зміни. У статті проаналізовано існуючі підходи до визначення інвестиційного клімату, інвестиційної привабливості та представлено взаємозв'язок категорій інвестиційної діяльності. Встановлено, що особливість категорії «інвестиційна привабливість» полягає в тому, що вона містить суб'єктивну оцінку потенційним інвестором умов інвестиційного клімату. У свою чергу, інвестиційна активність є матеріалізацією інвестиційних рішень інвесторів як результат їх суб'єктивної оцінки привабливості умов інвестиційного клімату на різних рівнях. Отже, інвестиційний клімат (країни, регіону, галузі, підприємства) є поєднанням інвестиційної привабливості і інвестиційної активності, яке формує попит на інвестиції в цілому.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість як економічна категорія
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Майстро, Дарина Сергіївна
    Доведено, що основними цілями оцінки інвестиційної привабливості є: визначення поточного стану підприємства та перспектив його розвитку; розробка заходів підвищення інвестиційної привабливості; залучення інвестицій у відповідних до інвестиційної привабливості обсягах та отримання комплексного позитивного ефекту від освоєння залученого капіталу.
  • Ескіз
    Документ
    Завдання рівномірної випадкової величини при оцінці інвестиційних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2016) Усов, Максим Анатолійович