Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    В статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тенденції організації власного бізнесу в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Літвиненко, Марія Владиславна; Карпутова, Катерина Володимирівна; Алфімцева, Олена Ігорівна
    В статті розглянуто сучасний стан малого бізнесу в Україні. Проаналізовано динаміку розвитку чисельності приватних підприємців за останні роки. Встановлено, що порівняно з розвиненими країнами, українське підприємництво є недостатнім і потребує значного вдосконалення, а потенціал підприємництва не може бути повною мірою реалізований в Україні через несприятливе економічне та правове середовище для ведення бізнесу. Описано основні нововведення у бізнесі та їх вплив на функціонування ділового сектору української економіки, зокрема у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг з урахуванням підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19. У процесі дослідження виявлено позитивні і негативні тенденції та зміни, визначено перспективи розвитку підприємницьких структур. Узагальнено основні перешкоди для започаткування власного бізнесу, запропоновано варіанти їх вирішення комерційним суб’єктам. Визначено державні пріоритетні напрямки політики в галузі розвитку малого бізнесу, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Обґрунтовано пропозиції щодо підвищення ефективності підтримки та визначення стратегічних напрямів розвитку малого підприємництва в Україні. Показано, що стимулювання збільшення малого бізнесу сприятиме зростанню економіки країни в цілому, зокрема, надходження сплати податків від підприємницької діяльності ФОПів зміцнює фінансово-економічний потенціал України.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентного, інтелектуального і маркетингового потенціалу інноваційного підприємництва
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    У статті обґрунтовано основні види потенціалів, що визначають ефективність підприємницької діяльності промислових підприємств та організацій. В якості основних факторів виділені результати цінової, інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики. Запропоновано методичні положення оцінки різного виду потенціалів з використанням методу факторного аналізу. Фактори впливу на відповідний потенціал підприємництва груповано до групи умовно-постійних і до групи змінних Розроблено низку економіко-математичних моделей з використанням яких є можливість проведенні оцінки різного виду потенціалів не тільки на макрорівні, а і на мезорівні. Результати дослідження апробовані на ряді промислових підприємств та в університетських структурах.
  • Ескіз
    Документ
    Факторы инновационного развития и резервы его улучшения
    (Южно-Российский государственный политехнический университет (НПИ) им. М. И. Платова, 2014) Яковлев, Анатолий Иванович
    Рассматривается фактическое состояние инновационного развития в Украине. Проанализированы основные комплексные составляющие, оказывающие влияние на уровень инновационных процессов: факторы, не зависящие непосредственно от субъектов предпринимательства; внешние факторы, в том числе влияние государства на развитие инновационной деятельности. Определены резервы совершенствования создания и реализации инноваций. Приведенные рекомендации могут быть использованы в инновационных процессах и в других странах СНГ.
  • Ескіз
    Документ
    Research of the processes of privatization and prospects of investment in the various enterprises of Ukraine: the enterprise of machine-building complex
    (University of Miskolc, 2004) Pererva, P. G.; Szintai, Istvan; Schwodiauer, Gerhard; Larka, Mykola; Kobelev, Valery
    Deals with the prospective planning, attract foreign investment in the machine-building complex of Ukraine. The article focuses on the level of privatization in the industry and prospects of its development.