Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Methods for Assessing the Investment Attractiveness of Innovative Projects(Universidad de Almería, 2021) Pererva, P. G.; Usov, Maksym; Chernobrovkina, S. V.; Larka, Ludmila; Rudyka, ViktorThis material examines and summarizes the basic concepts and issues of assessing the investment activities of an enterprise from the point of view of the investment climate in the industry as a whole. The main objective of this study is to determine an integral assessment of the possibilities of financing innovative projects of industrial enterprises. The relevance of such a study is explained by the urgent need to form a more accurate and reliable assessment of the priorities of modern financing of innovative projects. The study takes into account additional factors that are applicable in the specific context of the enterprise. In the course of the study, the following logical sequence is observed: a number of relatively simple and basic components in the structure of enterprises are distinguished, which consistently have the greatest impact on the dynamics of changes in the innovative and investment characteristics of the entire industry as a whole. The object of research is various energy enterprises of Ukraine, since they are one of the key factors that allow creating and developing a competitive world economy in terms of energy-saving innovations, including on the basis of non-traditional renewable energy. Based on the results obtained, it becomes possible to determine the integral indicators of the investment attractiveness of specific innovative projects. This technique allows you to sensibly assess all sides of the issue and make an informed management decision on the formation of the company's investment strategy.Публікація Розробка системи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Пономаренко, Ольга ІванівнаУ статті розглянуті основні проблеми та перспективи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації. Проаналізовано статистичні данні, які відображають динаміку іноземних інвестицій. Визначено особливості залучення інвестицій саме торговельною фірмою. Об'єктом дослідження є системи залучення зарубіжних інвестицій на торговельне підприємство в умовах глобалізації. Предметом дослідження є розробка раціональних систем для залучення зарубіжних інвестицій на підприємство. Методичними засобами дослідження є аналіз, системний підхід, систематизація та узагальнення. В основу даного наукового дослідження входять економічні праці вітчизняних та закордонних авторів. Залучення іноземних інвестицій в Україні розглянуто на прикладі торгової фірми "Ашан". В роботі наведено SWOT-аналіз для визначення перспектив на приваблення більшої кількості інвесторів. Авторами запропоновані три схеми систем залучення інвестицій на торговельні фірми України.Документ Проблемы комплексной оценки инвестиционной привлекательности инновационных проектов(International Academy of Theoretical & Applied Sciences, 2018) Усов, Максим Анатольевич; Сударкина, Светлана ПетровнаВ статье рассматривается проблема оценивания инвестиционной привлекательности проектов с учетом действия и силы влияния на проект и на его экономические характеристики стохастических, случайных факторов внешней и внутренней среды на базе экспертной оценки их влияния и расчета корректирующего коэффициента К кор.Публікація Інвестиційна привабливість інноваційних проектів(Класичний приватний університет, 2019) Усов, Максим Анатолійович; Гаврись, Ольга Олександрівна; Сусліков, Станіслав ВячеславовичІнвестиційна привабливість – це сукупність факторів, аналіз яких вказує на можливість вкладання коштів в той чи інший об'єкт і отримання певного ефекту від здійсненої операції. В статті представлено організаційну схему учасників управління конкурентоспроможністю інноваційних проектів на основі досягнення взаємодії оцінки інвестиційної привабливості підприємства, що впроваджує інновації, і реалізованих ним завдань. Виділено ряд переваг над конкурентами, які потенційно може мати підприємство в ході реалізації інноваційного проекту. Запропоновано створення на підприємстві ради з інноваційних проектів, що є першою необхідною сходинкою перебудови структури управління для прискорення і підвищення ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності. Перераховано обов'язки, а також переваги та недоліки інноваційних рад. Сформовано механізм поетапного управління конкурентоспроможністю інноваційного проекту.Документ Сутність інвестиційної привабливості, як напрям залучення інвестиційних ресурсів(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2018) Усов, Максим АнатолійовичВ даний час терміни «інвестиційна привабливість «інвестиційний потенціал» і «інвестиційний клімат» отримали широке поширення в сучасній економічній і управлінській літературі. У деяких джерелах ці поняття використовуються як синонімічне, в інших - з різним смисловим змістом. Традиційно поняття «інвестиційної привабливості» означає наявність таких умов інвестування, які впливають на переваги інвестора у виборі того чи іншого об'єкта інвестування. Принциповий недолік такого традиційного підходу заключає в тому, що інвестиційна привабливість розглядається як якась даність, практично не передбачає можливість активних зміни. У статті проаналізовано існуючі підходи до визначення інвестиційного клімату, інвестиційної привабливості та представлено взаємозв'язок категорій інвестиційної діяльності. Встановлено, що особливість категорії «інвестиційна привабливість» полягає в тому, що вона містить суб'єктивну оцінку потенційним інвестором умов інвестиційного клімату. У свою чергу, інвестиційна активність є матеріалізацією інвестиційних рішень інвесторів як результат їх суб'єктивної оцінки привабливості умов інвестиційного клімату на різних рівнях. Отже, інвестиційний клімат (країни, регіону, галузі, підприємства) є поєднанням інвестиційної привабливості і інвестиційної активності, яке формує попит на інвестиції в цілому.