Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Посилення інформаційної безпеки підприємства шляхом диджиталізації
    (Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2023) Іпполітов, Євгеній Миколайович
    В тезах висвітлено важливість цифрової трансформації для сучасних підприємств. Визначено, що диджиталізація допомагає покращити продуктивність, оптимізувати бізнес-процеси та підвищити конкурентоспроможність. Крім того, визначено критичну важливість забезпечення інформаційної безпеки під час цього процесу, оскільки порушення безпеки може призвести до серйозних наслідків, таких як втрата даних та фінансові втрати. Запропоновано складові, які важливо враховувати при інтеграції технологій та заходів забезпечення безпеки в диджиталізованому середовищі для збереження довіри клієнтів та досягнення успіху в умовах цифрової епохи. Наведені приклади успішних компаній ілюструють, як правильна інтеграція технологій та безпеки може сприяти конкурентоспроможності та підвищити довіру споживачів.