Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Формування та розвиток компетенцій, необхідних проєктному менеджеру
    (Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ключових компетенцій організації
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив цифрових інновацій на соціально-економічний розвиток підприємств
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив логістичних процесів на ефективність управління запасами підприємства
    (2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Гудименко, Вячеслав Павлович
    У статті розглянуто теоретичні підходи щодо визначення сутності категорії «управління запасами підприємства» різними науковцями та зазначено відмінності, які вони вкладають в це визначення. Розглянуто, які системи управління запасами є найбільш розповсюдженими, зазначено їх сутність, переваги та недоліки використання. Обґрунтовано необхідність вибору оптимальної системи управління запасами для підприємства з метою підвищення ефективності його функціонування через призму логістичних процесів. Визначено особливості застосування різних систем управління запасами підприємства, що враховують логістичні процеси, їх переваги та потенційні можливості застосування. Запропоновано послідовність формування та вибору системи управління запасами підприємства з урахуванням логістичних процесів, від якого залежить можливість забезпечення узгодженого, ефективного та економічно доцільного функціонування підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Диджиталізація бізнесу як дієвий інструмент комунікативної політики підприємства
    (Міжнародний університет фінансів, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Момотков, Ігор Сергійович; Прокопович, Світлана Валеріївна
    У статті досліджено сутність поняття «диджиталізація» та який зміст вкладають науковці у цю дефініцію. Проведено аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій та запровадження електронної торгівлі підприємствами за видами економічної діяльності й розподілом за кількістю зайнятих працівників. Зазначено, що окремою складовою диджиталізації доцільно виділити маркетинг, а саме комунікативну політику підприємства. Перераховано додаткові можливості, які надає диджиталізація бізнесу для здійснення ефективної комунікації з усіма стейкхолдерами, забезпечуючи більш швидку, точну та персоналізовану взаємодію з клієнтами. Визначено основні причини появи опору заходам з диджиталізації та основні способи їх подолання. Наведено переваги та можливості, які буде мати бізнес після подолання опору працівників до заходів щодо диджиталізації бізнесу у вигляді значного позитивного впливу на розвиток підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Програма переддипломної практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Іпполітова, Інна Ярославівна; Степуріна, Світлана Олександрівна
    Проходження переддипломної практики магістрами спеціальності 076 «Підприємництво і торгівля» є важливим етапом їх професійної підготовки. Переддипломна практика надає здобувачам можливість завершити формування професійних компетентностей в обраній галузі, поглибити знання, отримані під час навчання та вирішувати реальні проблеми, що виникають у підприємницькій діяльності. Крім того, цей етап допомагає здобувачам формувати мережу професійних контактів в бізнес-середовищі та отримати цінний досвід для майбутньої кар'єри. Програму переддипломної практики складено згідно із Законом України «Про вищу освіту», Положенням про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.1993 р. № 93, стандартами вищої освіти, освітньо-професійною програмою «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», другого (магістерського) рівня спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Програма практичної підготовки дозволяє здобувачам вищої освіти скласти чітке уявлення про те, що їм доведеться виконувати під час практики, як вирішити індивідуальне завдання, яку допомогу вони можуть отримати від керівників практики, закладу вищої освіти та підприємства (організації, установи, підприємницької структури), а також працівників (керівників) підприємства, із якими вони будуть зустрічатися під час практики. Здобувачі вищої освіти дістануть необхідний обсяг практичних знань і умінь, відповідно до програми переддипломної практики.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток інноваційного підприємництва шляхом диджиталізації
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Публікація
    Діджиталізація як інноваційний інструмент розвитку бізнесу
    (Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Публікація
    Імплементація інтернет-технологій в маркетингову діяльність підприємства
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович
    У статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій підприємствами під час здійснення маркетингової діяльності. Інтернет-технології розширюють можливості взаємодії з аудиторією через цифрові канали, надаючи широкий спектр інструментів для ефективної комунікації та рекламування продуктів чи послуг. Застосування інтернет-технологій дозволяє створювати персоналізовані кампанії, адаптовані до унікальних потреб та інтересів споживачів, що сприяє покращенню взаємодії та збільшенню конверсії. Було узагальнено основні інструменти Інтернет-маркетингу для успішної взаємодії з аудиторією та досягнення бізнес-цілей. Основними серед яких було визначено: корпоративний сайт, пошукову оптимізацію, пошукову рекламу, соціальні мережі, електронну пошту, контент-маркетинг, аналітику та вимірювання результатів, відео-маркетинг, мобільний маркетинг, партнерський маркетинг.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості застосування гнучких методологій управління проектами
    (Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2023) Іпполітова, Інна Ярославівна