Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (2019) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Сєрова, Ірина Анатоліївна; Свидло, Г. І.; Бровко, О. І.; Степуріна, Світлана Олександрівна
    Подано лабораторні роботи за модулями та темами навчальної дисципліни, метою яких є закріплення й поглиблення знань теоретичного і практичного матеріалу, набуття навичок аналізу соціально-економічного розвитку за допомогою пакетів прикладних програм.
  • Ескіз
    Документ
    Програма наскрізної практики
    (2018) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Степуріна, Світлана Олександрівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна
    Подано структуру і зміст усіх видів практики студентів, надано методичні рекомендації щодо оформлення звітів із кожного виду практики та критерії їхнього оцінювання.