Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Створення та розвиток ІТ-продуктів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр Борисович
    ІТ-сектор відіграє важливу роль в економіці України, оскільки він генерує 4,5 % ВВП країни та становить 12 % експорту. Спрощено, українська ІТ-індустрія складається з двох частин: 1) сервісні компанії, які надають послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення; 2) продуктові компанії, які розробляють програмне забезпечення для створення власних продуктів і згодом виводять їх на ринок. Важливість продуктових компаній полягає в тому, що, на відміну від аутсорсингових компаній, які здебільшого створюють робочі місця для технічних спеціалістів, продуктові компанії потребують значно більше нетехнічного персоналу для запуску продуктів, продажів та інших бізнес-функцій. Тому, якщо аутсорсингова компанія створює 0,16 нетехнічних робочих місць на одного технічного працівника, то продуктова компанія створює у вісім разів більше. Дисципліна «Створення та розвиток ІТ-продуктів» вивчає теоретичні та практичні основи створення та розвитку ІТ-продуктів, такі як етапи ство рення та розвитку ІТ-продуктів, спеціалісти продуктової команди ІТ-стартапу, менеджери продукту та їхні основні функції під час розробки продукту, мінімально життєздатний продукт, способи перевірки ідей, мето ди дослідження та впливу на цільову аудиторію продукту, а також базову термінологію у сфері продуктового ІТ. Вивчення цієї дисципліни безпосе редньо ґрунтується на таких дисциплінах: «Основи менеджменту», «Основи підприємництва», «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами», «Маркетинг», «Фінанси, гроші та кредит».
  • Ескіз
    Публікація
    Задачі вибору в логістиці
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Білоцерківський, Олександр Борисович
  • Ескіз
    Публікація
    Інфраструктура системи технічного регулювання в Швеції
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Колобова, Т. Ю.; Білоцерківський, Олександр Борисович
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості системи технічного регулювання Польщі
    (ФОП Томенко Ю. І.Особливості системи технічного регулювання польщі, 2023) Скомкіна, Д. А.; Білоцерківський, Олександр Борисович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Ціноутворення"
    (2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Самусь, Павло Олегович
    У сучасних ринкових умовах результативність діяльності підприємства залежить від багатьох факторів, а комплекс маркетингу відіграє важливу роль у досягненні цілей і стратегії підприємства. Одним з ключових елементів маркетингу є ціни, які використовуються для задоволення потреб цільового ринку та досягнення поставлених цілей. Останнім часом значення цін зросло через різке підвищення цін на енергоносії, світову інфляцію, фінансову кризу, загострення конкуренції та інші фактори, що впливають на підприємства. Це призводить до постійного аналізу цін та їх коригування. Однак, для ефективного управління цінами необхідні глибокі знання про процес ціноутворення, систему цін, чинники, що впливають на ціни, а також методики ціноутворення в системі маркетингу, стратегії ціноутворення та регулювання цін. Саме для набуття таких знань і навичок студенти вивчають навчальну дисципліну «Ціноутворення». Мета цієї дисципліни полягає в формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики на підприємствах, встановлення обґрунтованих цін на нові та традиційні товари і послуги. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь та спроможностей застосовувати отримані знання в конкретних ринкових умовах та нових ситуаціях. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість поглибити та систематизувати знання, отримані на попередніх етапах, таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю та конкретизації засвоєння теоретичних положень. Підготовка до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектів лекцій та рекомендованої літератури.
  • Ескіз
    Публікація
    Виклики логістичній інфраструктурі України через знищення Каховської ГЕС
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Білоцерківський, Олександр Борисович
  • Ескіз
    Публікація
    Транспортна інфраструктура України в умовах воєнного часу
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Білоцерківський, Олександр Борисович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання "Робочий зошит стартапера"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білоцерківський, Олександр Борисович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Самусь, Павло Олегович
    Головним стимулюючим елементом зростання ринкової економіки є розвиток малого та середнього підприємництва, адже саме воно сьогодні забезпечує формування середнього класу, який все більше стає опорою для суспільства будь-якої країни. При цьому, слід зазначити, що розвиток саме цього сектору економіки потребує розповсюдження та підтримки молодіжного підприємництва, яке, зі свого боку, сприяє професійній та особистій самореалізації молодих підприємців, поліпшенню їх матеріального становища, отриманню різноманітного досвіду та вирішенню проблеми зайнятості, що є критично важливим для повоєнного відновлення України. Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартапами» є формування теоретичних знань і практичних навичок у стовренні та управлінні стартапами на початковій стадії, підготовка студентів до участі в інкубаційних, акселераційних і грантових програмах підтримки стартапів. Ці методичні вказівки спрямовані на виконання студентами розрахункового завдання «Робочий зошит стартапера» з навчальної дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартапами», яка належить до циклу дисциплін спеціальної (фахової) підготовки бакалаврів із спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Робочий зошит стартапера містить всі необхідні аспекти для успішного розвитку стартапу, від генерації ідей до пошуку інвесторів. Він надає практичні поради, шаблони і кейси, які допоможуть вам уникнути типових помилок та збільшити шанси на успіх, на своєму підприємницькому шляху. Цей зошит наголошує на важливості розуміння потреб клієнтів, розробки сильної ціннісної пропозиції та виховання проактивного мислення для подолання викликів і досягнення довгострокового успіху. Завдяки цим знанням, навичкам та інструментам, ви будете готові ефективно діяти у світі стартапів і забезпечувати стале зростання своєї компанії. Головна мета цього зошита – це побудова міцного фундаменту для успішного розвитку стартапу. Він пропонує практичні інструкції та стратегії, які допоможуть читачам знайти власну ідею, зрозуміти потреби клієнтів, розробити сильну ціннісну пропозицію, встановити глобальні цілі для своєї компанії, розробити бізнес-модель та економіку підрозділу, сформувати ефективну команду, автоматизувати бізнес-процеси, знайти інвестора та подолати прокрастинацію. Бажаємо вам захоплюючої та надихаючої подорожі у світі цифрового підприємництва! Нехай цей курс стане початком вашої успішної кар’єри у стартап-індустрії. Завжди пам’ятайте, що успіх приходить із внутрішньої мотивації, стійкої праці та непереборної впевненості. Бажаємо вам усього найкращого на вашому стартап-шляху!