Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Фінансові технології підтримки розвитку підприємництва: аналіз і моделювання динаміки
    (Publishing House "Baltija Publishing", Lithuania, 2019) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Баранова, Валерія Вадимівна
    У роботі пропонується дослідження впливу кредитно-інвестиційного чинника на динаміку розвитку малих підприємств, які розглядаються як відкрита економічна система з позитивним зворотним зв’язком та індикатор стану економіки держави. Досліджуються актуальні питання застосування фінансових технологій підтримки розвитку підприємництва, джерел фінансування інвестицій та їх аналітичний апарат, оскільки недолік грошових оборотних коштів та інвестиційних ресурсів є провідним чинником, що обмежує зростання виробництва і стає все більш критичним та обмежуючим чинником розвитку. Метою даної роботи є оцінка, аналіз та моделювання процесів розвитку підприємництва для впровадження актуальних фінансових механізмів та технологій підтримки підприємництва, що відповідають світовій практиці, але адаптовані до українських реалій, у силу неоднорідності наявного підприємницького середовища та динаміки його розвитку для успішного подальшого розвитку сфери малого підприємництва. У роботі пропонується застосування інструментарію моделювання динаміки показників під час залучення фінансових коштів для отримання точних числових характеристик за основними показниками діяльності і майбутніх прогнозів із метою розроблення превентивних управлінських заходів. Розглянуто модель динаміки малого підприємства за участю зовнішніх інвестицій як форми державної підтримки, модель динаміки з нелінійними виробничими функціями та модель малого підприємства, що залучає одноразовий кредитний ресурс. У роботі реалізовано модель дослідження динаміки капіталу підприємства в ППП Mathcad для заданої виробничої функції та з відомим коефіцієнтом капіталізації і вибуття капіталу. Розглянутий методичний принцип побудови комплексу моделей малого підприємства може бути використаний під час розроблення нових модифікацій моделей виробничих функцій із кредитуванням шляхом розгляду нових чинників, урахування нелінійності параметрів моделей та інших обмежуючих факторів. Різні модифікації можуть розглядатися як методична основа для подальшого розвитку методів моделювання малого бізнесу за участю зовнішніх інвестицій різних форм підтримки та залучення кредитних ресурсів.
  • Ескіз
    Публікація
    Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гапоненко, Ольга Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович; Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Олена Євгенівна
    У монографії викладено сучасні уявлення про теоретико-методологічні засади розробки маркетингової політики торговельного підприємства з точки зору системного аналізу. Сформовано структурно-динамічний та рівнево-ієрархічний аспект щодо моделювання оцінки діяльності логістичної системи на підприємстві. Розроблено підхід до маркетингової політики просування продукції. Визначено ефективність роботи логістичного маркетингового відділу підприємства. Монографія призначена для студентів, аспірантів, фахівців, які досліджують проблеми управління торговельним підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення ефективності управління торговими підприємствами на основі інтелектуально-інформаційних систем
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Шапран, Євген Миколайович; Рамазанов, Султан Курбанович; Білоцерківський, Олександр Борисович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гапоненко, Ольга Євгенівна; Степуріна, Світлана Олександрівна; Соснов, Ігор Ігорович
    В монографії викладено сучасні уявлення про застосування інтелектуально-інформаційних систем у діяльності торговельних підприємств. Розглянуто питання розробки методики рейтингової оцінки інтелектуально-інформаційних систем на прикладі CRM-систем, заходів щодо впровадження та вдосконалення інформаційної системи управління торговим підприємством, рекомендації щодо вибору методів оцінки економічної ефективності таких заходів. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі підприємництва та торгівлі.