Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Створення та розвиток ІТ-продуктів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр Борисович
    ІТ-сектор відіграє важливу роль в економіці України, оскільки він генерує 4,5 % ВВП країни та становить 12 % експорту. Спрощено, українська ІТ-індустрія складається з двох частин: 1) сервісні компанії, які надають послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення; 2) продуктові компанії, які розробляють програмне забезпечення для створення власних продуктів і згодом виводять їх на ринок. Важливість продуктових компаній полягає в тому, що, на відміну від аутсорсингових компаній, які здебільшого створюють робочі місця для технічних спеціалістів, продуктові компанії потребують значно більше нетехнічного персоналу для запуску продуктів, продажів та інших бізнес-функцій. Тому, якщо аутсорсингова компанія створює 0,16 нетехнічних робочих місць на одного технічного працівника, то продуктова компанія створює у вісім разів більше. Дисципліна «Створення та розвиток ІТ-продуктів» вивчає теоретичні та практичні основи створення та розвитку ІТ-продуктів, такі як етапи ство рення та розвитку ІТ-продуктів, спеціалісти продуктової команди ІТ-стартапу, менеджери продукту та їхні основні функції під час розробки продукту, мінімально життєздатний продукт, способи перевірки ідей, мето ди дослідження та впливу на цільову аудиторію продукту, а також базову термінологію у сфері продуктового ІТ. Вивчення цієї дисципліни безпосе редньо ґрунтується на таких дисциплінах: «Основи менеджменту», «Основи підприємництва», «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами», «Маркетинг», «Фінанси, гроші та кредит».
  • Ескіз
    Публікація
    Використання інтелектуальних інформаційних систем для управління торговельними підприємствами
    (2018) Білоцерківський, Олександр Борисович
    Розглянуто поняття інформаційних систем (ІС) та їх класифікація. Наведено ознаки інтелектуальних ІС і відповідні їм класи ІС. Визначено мету використання інтелектуальних ІС для управління торговельними підприємствами. Розглянуто розвиток інтелектуальних інформаційних технологій від MRP до CSRP-систем.