Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Статистичний аналіз і тенденції розвитку готельного господарства в Україні
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2018) Білоцерківський, Олександр Борисович
    У статті проведено статистичний аналіз готельного господарства в Україні. Досліджено динаміку структури міжнародного і внутрішнього туризму, колективних засобів розміщування, місць та розміщених в Україні. Побудовано адекватні авторегресійні моделі. Зроблено точкові прогнози розвитку колективних засобів розміщування в Україні на 2017-2018 рр.
  • Ескіз
    Публікація
    Туристичні послуги як важливий аспект міжнародної торгівлі
    (Національний університет харчових технологій, 2018) Білоцерківський, Олександр Борисович
    У статті проведено аналіз та визначено тенденції розвитку туристичних послуг з використанням таких методів: аналіз структури, індексний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз. Зроблено порівняння структури міжнародної торгівлі комерційними послугами в Україні та світі. Визначено, що торгівля туристичними послугами є важливою складовою міжнародної торгівлі. Досліджено динаміку послуг, пов'язаних з подорожами. Негативне сальдо свідчить про неефективність туристичної індустрії України. Побудовано адекватні авторегресійні моделі експорту та імпорту торгівлі подорожами та зроблено точкові прогнози для експорту та імпорту міжнародної торгівлі подорожами на 2017-2018 рр.