Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Удосконалення інструментарію оцінки та аналізу підприємницької діяльності туристичного підприємства
    (2019) Сергієнко, Олена Андріанівна; Баранова, Валерія Вадимівна; Шеянова, Еліна Дмитрівна
    Робота присвячена розробленню комплексного інструментарію удосконалення підприємницької діяльності туристичного підприємства, впровадження якого дасть змогу оцінити рівень конкурентоспроможності підприємства; спрогнозувати попит на послуги туристичної фірми; визначити суттєві фактори впливу на попит туристичної фірми; визначити групи споживачів та обрати цільові сегменти ринку; розробити комплекс рекомендацій щодо вибору підприємницької стратегії туристичного маркетингу. Результати дослідження можуть бути використані на рівні крупних, середніх та малих підприємств. Завдяки розробленому інструментарію туристичне підприємство отримає обґрунтовану оцінку розпізнавання класу клієнта, що дасть змогу пропонувати залежно від ситуації розроблені саме для нього туристичні тури та можливі знижки й акції. Виходячи з проведеного дослідження та реалізації запропонованого інструментарію, скоригована головна мета розвитку рівня підприємництва туристичного підприємства з урахуванням сучасних умов, що полягає у збільшенні частки ринку та покращенні своєї позиції відносно головних конкурентів. Результати можуть бути впроваджені для вдосконалення маркетингової стратегії та розвитку туристичного підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління конкурентоспроможністю компанії шляхом підвищення ефективності асортиментної політики в сучасних ринкових умовах
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гудименко, Вячеслав Павлович
    У роботі розглянуто економічну сутність та здійснено класифікацію факторів конкурентоспроможності підприємства; розглянуто поняття асортиментної політики та її роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства; запропоновано інструментарій оцінки та аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства; розглянуто методи оцінки ефективності асортиментної політики в сучасних ринкових умовах; запропоновано концептуальну модель оцінки конкурентоспроможності асортиментної політики підприємства; здійснено оцінку конкурентних варіантів асортиментної політики з використанням кластерного аналізу; здійснено розпізнавання конкурентної асортиментної політики на основі методів дискримінантного аналізу
  • Ескіз
    Публікація
    Динамічні імітаційні моделі сценаріїв формування конкурентостійкості підприємств машинобудування
    (2015) Гапоненко, Ольга Євгенівна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Татар, М. С.
    У статті побудована динамічна імітаційна модель, що лежить в основі формування і розвитку регуляторних заходів з управління конкурентоспроможністю машинобудівних підприємств з урахуванням систематичних взаємопов'язаних факторів, що впливають на зовнішню і внутрішню середу на основі синтезу впливу організаційного та управлінського потенціалу на виробництво, маркетинг, фінансові та соціальні компоненти. Ця модель дозволяє оцінити поточну і прогнозовану вартість загального рівня конкурентоспроможності. Розроблений комплекс моделей може поліпшити процес прийняття рішень щодо формування, відбору та реалізації конкурентних стратегій підприємств на основі генеруючих сценаріїв, що дозволяє визначити вектор пріоритету забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах швидких динамічних процесів. Це є основою для підвищення якості та об'єктивності інформаційно-аналітичної бази для прийняття стратегічних рішень.