Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Динамічні імітаційні моделі сценаріїв формування конкурентостійкості підприємств машинобудування
    (2015) Гапоненко, Ольга Євгенівна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Татар, М. С.
    У статті побудована динамічна імітаційна модель, що лежить в основі формування і розвитку регуляторних заходів з управління конкурентоспроможністю машинобудівних підприємств з урахуванням систематичних взаємопов'язаних факторів, що впливають на зовнішню і внутрішню середу на основі синтезу впливу організаційного та управлінського потенціалу на виробництво, маркетинг, фінансові та соціальні компоненти. Ця модель дозволяє оцінити поточну і прогнозовану вартість загального рівня конкурентоспроможності. Розроблений комплекс моделей може поліпшити процес прийняття рішень щодо формування, відбору та реалізації конкурентних стратегій підприємств на основі генеруючих сценаріїв, що дозволяє визначити вектор пріоритету забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах швидких динамічних процесів. Це є основою для підвищення якості та об'єктивності інформаційно-аналітичної бази для прийняття стратегічних рішень.