Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Регіональна економіка"
    (2021) Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Олена Євгенівна
    Сучасний етап світового розвитку характеризується підвищенням ролі регіонів у складі національних економік країн. Тому глобалізація світової економіки, розвиток економіки України та її регіонів у ринкових умовах, адміністративна реформа та надання більшої самостійності територіям, зв’язок між особливостями розвитку регіонів та конкурентоспроможністю держави обумовлюють актуальність та необхідність вивчення регіональної економіки. Метою дисципліни "Регіональна економіка" є формування знань щодо теоретичних і практичних засад територіальної організації продуктивних сил України, сучасного стану та напрямів регіонального розвитку економіки, механізми та закономірності функціонування економіки, а також економічного мислення. У цих методичних вказівках розглянуто основні числові методи, які застосовуються в дисципліні "Регіональна економіка". Кожен розділ присвячений окремій темі дисципліни. Всі розділи побудовані однаково: спочатку викладаються необхідні теоретичні відомості, потім докладно розглядається хід розв’язання задач, наприкінці кожного розділу наведено варіанти індивідуальних домашніх завдань. Варіанти завдань студент вибирає за останньою цифрою номера прізвища у журналі групи. Ці методичні вказівки не замінюють підручників з регіональної економіки. Теоретичні основи викладаються у стислому вигляді. Даються тільки ті відомості, які необхідні безпосередньо для розв’язання задач. Для більш детального вивчення матеріалу рекомендуються такі навчальні видання.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем
    (Національний університет харчових технологій, 2018) Шапран, Євген Миколайович; Шапран, Олена Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович
    У статті запропоновано системний підхід підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі реалізації методів ідентифікації, прогнозування, прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності з використанням теорії нейронних мереж і нечітких систем. Основним завданням в умовах неповної інформації є оцінка стану комплексу маркетингу економічних суб'єктів з метою виявлення проблем і перспективних напрямків ухвалення управлінських рішень. Проведено наукове обґрунтування матричного метода визначення інтегрованого показника оцінки ефективності маркетингової діяльності.