Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 63
  • Ескіз
    Документ
    Місце роздрібної торгівлі в системі життєзабезпечення населення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кизлюк, Олександр Анатолійович; Гапоненко, Ольга Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні наукові платформи як рушійна сила інновацій та інтеграції в глобальну економіку знань
    (Barca Academy Publishing, 2024) Смородін, Андрій Юрійович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-аналітика багатовимірних процесів
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Клебанова, Тамара Семенівна; Гур'янова, Лідія Семенівна; Чаговець, Л. О.; Панасенко, О. В.; Сергієнко, Олена Андріанівна; Яценко, Р. М.
    У мультимедійному навчальному посібнику розглянуто особливості застосування економіко-математичних методів і моделей для розв’язання широкого класу прикладних задач багатовимірного аналізу даних: формування вибірки для дослідження та оцінювання її якості; застосування методів кластерного та дискримінантного аналізу; розрахунок таксономічного показника рівня розвитку, використання методу «центру ваги» в економічних дослідженнях; застосування методів факторного аналізу багатовимірних процесів. Подано теоретичний матеріал і приклади, що дозволяють засвоїти зміст і методику застосування методів аналізу багатовимірних економічних процесів. Наведено інтерактивні завдання для самостійного розв’язання, глосарій, лабораторний практикум. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей і практичних спеціалістів.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативна компетентність як ключовий фактор успішного маркетингового просування стартапу Health Helper
    (CPN Publishing Group, 2024) Сергієнко, Олена Андріанівна; Калашник, Марія Юріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Криптовалютні ринки як можливість для фінансової незалежності підприємців в Україні в умовах війни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Діджиталізація у сфері комп'ютерних ігор та мультимедіа
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Застьола, Євген Олексійович
    Діджиталізація глибоко змінює індустрію комп'ютерних ігор і мультимедіа, впроваджуючи інноваційні підходи до комунікації між користувачами. Однією з ключових новацій є можливість заробітку через криптовалютні винагороди в іграх. Такий підхід дозволяє гравцям отримувати реальну економічну вигоду від участі в ігрових процесах, створюючи нові форми цифрових економік. Криптовалюта в іграх стимулює залучення гравців, перетворюючи віртуальні світи на платформи для заробітку, де кожна взаємодія може мати економічну цінність. Це розширює роль ігор як не лише розважальних, але й економічно важливих платформ.
  • Ескіз
    Публікація
    Спекуляція на криптовалютних ринках як інструмент подолання бар'єрів розвитку фінансового ринку та досягнення фінансової незалежності підприємців
    (Одеський національний економічний університет, 2024) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз сучасних трендів у плануванні та прогнозуванні бізнес-середовища в умовах цифрової економіки з використанням криптовалют
    (Одеський національний економічний університет, 2024) Застьола, Євген Олексійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Створення та розвиток ІТ-продуктів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр Борисович
    ІТ-сектор відіграє важливу роль в економіці України, оскільки він генерує 4,5 % ВВП країни та становить 12 % експорту. Спрощено, українська ІТ-індустрія складається з двох частин: 1) сервісні компанії, які надають послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення; 2) продуктові компанії, які розробляють програмне забезпечення для створення власних продуктів і згодом виводять їх на ринок. Важливість продуктових компаній полягає в тому, що, на відміну від аутсорсингових компаній, які здебільшого створюють робочі місця для технічних спеціалістів, продуктові компанії потребують значно більше нетехнічного персоналу для запуску продуктів, продажів та інших бізнес-функцій. Тому, якщо аутсорсингова компанія створює 0,16 нетехнічних робочих місць на одного технічного працівника, то продуктова компанія створює у вісім разів більше. Дисципліна «Створення та розвиток ІТ-продуктів» вивчає теоретичні та практичні основи створення та розвитку ІТ-продуктів, такі як етапи ство рення та розвитку ІТ-продуктів, спеціалісти продуктової команди ІТ-стартапу, менеджери продукту та їхні основні функції під час розробки продукту, мінімально життєздатний продукт, способи перевірки ідей, мето ди дослідження та впливу на цільову аудиторію продукту, а також базову термінологію у сфері продуктового ІТ. Вивчення цієї дисципліни безпосе редньо ґрунтується на таких дисциплінах: «Основи менеджменту», «Основи підприємництва», «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами», «Маркетинг», «Фінанси, гроші та кредит».
  • Ескіз
    Публікація
    Прогнозування значень фондових індексів на прикладі індексу BUMIX за допомогою моделі ARIMA та нейронних мереж (RNN, LSTM, GRU)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Савченко, Роман Олегович