Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 244
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення захисту інформації під час співпраці та комунікації в проєктному управлінні
    (Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Іпполітов, Євгеній Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    The impact of innovation support on the sustainable development of enterprises
    (ТОВ "Фінтехальянс", 2024) Ippolitova, Inna; Komandrovska, Veronika; Darid, Al-Hayali; Andreitsev, Vladyslav; Symonenko, Olena
    Today, the problems of devaluation of the environment, depletion of natural resources, and social and economic crises are increasingly deepening. The issue of sustainable development at the enterprise level is becoming a necessity, not just a regulatory requirement. The critical role in this process is played by innovative support capable of reforming the existing approaches to the problems mentioned above. The study aims to determine the relationship and mutual influence between the indicators of innovation support and sustainable development of enterprises and to form recommendations based on the results using the methods of correlation analysis, multivariate regression, and case study. The study revealed a close correlation between the indicators of innovation support, which are represented in the study by the Global Innovation Index with its sub-indices, and such Sustainable Development Goals (SDGs) indicators as the “Logistics Performance Index: Quality of trade and transport-related infrastructure” and “Electronic waste (kg/capita)”. It has been determined that the first indicator is most strongly influenced by institutions and infrastructure, and the second is influenced by institutions, human capital and research, infrastructure, and market structure. The recommendations formed because of the analysis include using electronic systems and resource cycles. The results obtained can be of practical importance and used by both enterprise management and government agencies to optimise the enterprise's logistics system and waste management.
  • Ескіз
    Документ
    The use of digital marketing for optimizing the logistics supply chain and cost control
    (ТОВ "Фінтехальянс", 2024) Ippolitova, Inna; Beketov, Yurii; Tatarinov, Vadym; Dobrianska, Viktoriia; Karpenko, Yevheniia
    The aim of the research is to analyse the relationship between digital marketing and delivery failures and identify opportunities for optimization. The research employed the methods of statistical analysis, correlation analysis, comparative analysis, and analysis of metrics. The conducted research determined that one of the main challenges of the supply chain is failures caused by various reasons (lack of skills, diseases, transport failures, adverse weather conditions, cyber attacks, etc.). Disruptions often lead to delivery failures. The reasons for this often do not depend on the companies and bring significant negative consequences, in particular, in the form of losses, loss of reputation, and decreased customer loyalty. The study revealed that digital marketing indicators are positively correlated with non-delivery indicators. In particular, Social media interactions and Failures to deliver (0.75), Social media likes and Failures to deliver (0.74), Social media interactions and Biweekly Failures to deliver volume (0.78), Social media likes and Biweekly Failures to deliver volume (0.78). It was assumed that this state of affairs may be determined by increased demand due to digital marketing, for which companies may not always be ready. Insufficient preparedness can lead to disruptions because of supply chain congestion. The results can be useful for e-commerce companies to evaluate and minimize the number of failed deliveries.
  • Ескіз
    Документ
    Формування та розвиток компетенцій, необхідних проєктному менеджеру
    (Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ключових компетенцій організації
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив цифрових інновацій на соціально-економічний розвиток підприємств
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з навчальної дисципліни "Біржові операції"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Степуріна, Світлана Олександрівна
    Методичні вказівки щодо забезпечення практичної роботи студентів з дисципліни «Біржові операції», призначені для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Запропоновані методичні вказівки є основою для опанування студентами практичної складової дисципліни, вивчення якої передбачає систематизацію знань з історії розвитку, особливостей, специфіки біржових операцій в Україні і світі, правового забезпечення біржової торгівлі та особливостей цього виду економічної діяльності. Метою вивчення дисципліни є формування у студентів глибоких теоретичних знань, набуття практичних навичок щодо організаційно-економічних засад діяльності бірж, як основного елементу інфраструктури ринку; порядку, підготовки, укладання та виконання біржових угод, ефективного використання біржових операцій в комерційній діяльності, вміння вільно орієнтуватись у категоріальному апараті та матаматичному інструментаріїбіржових операцій.
  • Ескіз
    Публікація
    Криптовалютні ринки як можливість для фінансової незалежності підприємців в Україні в умовах війни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Діджиталізація у сфері комп'ютерних ігор та мультимедіа
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Застьола, Євген Олексійович
    Діджиталізація глибоко змінює індустрію комп'ютерних ігор і мультимедіа, впроваджуючи інноваційні підходи до комунікації між користувачами. Однією з ключових новацій є можливість заробітку через криптовалютні винагороди в іграх. Такий підхід дозволяє гравцям отримувати реальну економічну вигоду від участі в ігрових процесах, створюючи нові форми цифрових економік. Криптовалюта в іграх стимулює залучення гравців, перетворюючи віртуальні світи на платформи для заробітку, де кожна взаємодія може мати економічну цінність. Це розширює роль ігор як не лише розважальних, але й економічно важливих платформ.
  • Ескіз
    Публікація
    Спекуляція на криптовалютних ринках як інструмент подолання бар'єрів розвитку фінансового ринку та досягнення фінансової незалежності підприємців
    (Одеський національний економічний університет, 2024) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена Андріанівна