Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Factors influencing the digitalization of Ukrainian economy
    (Global Scientific Trends, 2023) Bilotserkivskyi, Oleksandr
    In the article an author shows the classification of factors that inhibit the digitalization process. The author thinks that the impact of negative factors can be offset by the activation and amplification of the impact of factors that contribute to digital transformation and create conditions for accelerating digitalization processes. Before entering the digital transformation process, the following current technological solutions should be formed, on the basis of which the digitalizationproce sses will be built: (1) high degree of automation of activities, infrastructure virtualization, quality and readiness of IT systems of the organization; (2) synchronization and digitization of data: all information, which is possible to collect within a separate organization, becomes a real basis for decision-making of all levels in the digital space; (3) operating model, organizational structure and internal processes of the economic system change for new principles of interaction, the key characteristic of which is validity (facts, figures, trends) and speed (real-time data processing, course adjustment as information becomes available, changes).