Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Диджиталізація бізнесу як дієвий інструмент комунікативної політики підприємства
    (Міжнародний університет фінансів, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Момотков, Ігор Сергійович; Прокопович, Світлана Валеріївна
    У статті досліджено сутність поняття «диджиталізація» та який зміст вкладають науковці у цю дефініцію. Проведено аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій та запровадження електронної торгівлі підприємствами за видами економічної діяльності й розподілом за кількістю зайнятих працівників. Зазначено, що окремою складовою диджиталізації доцільно виділити маркетинг, а саме комунікативну політику підприємства. Перераховано додаткові можливості, які надає диджиталізація бізнесу для здійснення ефективної комунікації з усіма стейкхолдерами, забезпечуючи більш швидку, точну та персоналізовану взаємодію з клієнтами. Визначено основні причини появи опору заходам з диджиталізації та основні способи їх подолання. Наведено переваги та можливості, які буде мати бізнес після подолання опору працівників до заходів щодо диджиталізації бізнесу у вигляді значного позитивного впливу на розвиток підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозування впливу ефективності бізнес-процесів на конкурентостійкість підприємств електронної торгівлі
    (2023) Соколова, Наталя Олександрівна
    У цій статті основна увага зосереджена на актуальному питанні визначення впливу ефективності бізнес-процесів на конкурентоспроможність компаній електронної комерції. Проаналізовано та систематизовано основні елементи бізнес-процесу електронної комерції. Електронна комерція може допомогти компаніям стати більш конкурентоспроможними внаслідок зниження витрат, розширення ринків, моніторингу та обліку процесів продажів, поліпшення обслуговування клієнтів і використання персоналізації. Статистика свідчить про позитивні тенденції в розвитку електронної комерції. Розглянуто швидке зростання та поширення електронної комерції та електронних технологій в Україні. Результати показують, що методи бізнес-аналізу – аналіз і обробка даних OLAP, а також методи аналізу даних – Data Mining – мають застосовуватися для ефективного управління компаніями, пов’язаними зі сферою електронної комерції.
  • Ескіз
    Публікація
    Стан підприємницької діяльності в Україні під час війни
    (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2023) Застьола, Євген Олексійович
    Досліджено стан підприємницької діяльності в Україні під час війни. Виявлено складнощі, з якими зіткнулися підприємці, а також досліджено підтримку від уряду та програм. Результатом дослідження є висновок про важливість електронної комерції та програми «Дія» для успішної діяльності підприємств в умовах війни.