Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Методи і моделі аналізу ефективності систем електронної комерції
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2019) Сергієнко, Олена Андріанівна; Шапран, Олена Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович
    У роботі досліджено методи аналізу ефективності системи електронної комерції; розглянуто технологію організації комерційної діяльності в сучасних умовах, основні інструменти електронної комерції. Проведений аналіз та здійснено порівняння традиційного й електронного маркетингу. Наведено етапи планування е-маркетингу. Представлено концептуальну схему моделювання бізнес-процесів в електронній комерції за допомогою UML Use Саse Dіаgrаm Eхаmрle. Проведено аналіз ефективності роботи веб-сайту інтернет-магазину “Lu bоutіquе” за допомогою системи Gооglе Аnаlytісs, що дозволяє визначити напрямки вдосконалення й оптимізації сайту, основні джерела залучення клієнтів, середній чек, показник конверсії та ефективність рекламної кампанії. Здійснено аналіз бізнес-процесів в електронній комерції та розроблено пропозицій щодо вдосконалення управління ними з урахуванням попиту на продукцію на основі методів моделювання та використання інформаційних технологій. Побудовано моделі експоненційного згладжування (Брауна, Холта) та багатофакторні моделі формування збитків, що дозволяють здійснювати прогнозування результатів діяльності магазину та приймати відповідні управлінські рішення. Визначено, що для досліджуваного інтернет-магазину “Lu bоutіquе”, перш за все, на рівень збитків впливають: витрата сировини (тканини) на 1 кг одягу, відсоток реалізації одягу та вартість закупівлі 1 кг одягу. На основі здійсненого моделювання та аналізу роботи веб-ресурсу та показників трафіку сайту визначено шляхи підвищення ефективності управління інтернет-магазином. Результати роботи можуть бути впроваджені в системах електронної комерції на мікроекономічному рівні.