Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінки та контролю витрат у промисловості
    (2019) Гаврись, Петро Олександрович; Гаврись, Микола Олександрович; Гаврись, Олександр Миколайович
    Монографію присвячено актуальним питанням обліку та управління витратами на промислових підприємствах. Визначено, що центральним фактором розвитку народного господарства та підвищення добробуту нації є зростання економічної ефективності виробництва, зокрема, шляхом зниження витрат на виробництво одиниці продукції та зростання якості. Сформовано підхід до побудови цілісної системи управління витратами. Обґрунтовано принципи побудови гнучкої компенсаційної схеми, що враховує такі комплексні параметри як часова перспектива, відношення до ризику або максимальний розмір компенсаційного пакету з урахуванням специфіки вітчизняного ринку з метою підвищення мотивації керівництва підприємства до зниження рівня витрат. Досліджено основні поняття в сфері управління витратами, визначено взаємозв’язки між ними. Для науковців та фахівців, які досліджують проблеми управління витратами, обліку та калькуляції собівартості у вітчизняних умовах та за кордоном, а також викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей та інших зацікавлених осіб.