Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Публікація
    Відображення тенденцій: аналіз розвитку фондового ринку України на порозі 2024
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Шапран, Євген Миколайович; Савченко, Роман Олегович
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретичні засади сутності виробничого потенціалу
    (ТОВ "УКРЛОГОС" Груп, 2024) Нікітченко, А. Д.; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Використання мережевого підходу та аналіз даних у системі бізнес менеджменту
    (Луцький національний технічний університет, 2023) Петрухнов, Олексій Валерійович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз сучасного стану біржової торгівлі в Україні
    (2022) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Оптимізація управління матеріальними запасами підприємства електронної торгівлі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Соколова, Наталя Олександрівна; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління якістю транспортних послуг логістичного провайдера
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2022) Сергієнко, Олена Андріанівна; Соколова, Наталя Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Використання методу управління потенціалом на підприємстві електронного бізнесу
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Соколова, Наталя Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Моделювання розвитку складних ієрархічних систем на засадах віральності інновацій
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2021) Сергієнко, Олена Андріанівна; Морозова, Н. Л.; Соколова, Наталя Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Комплексний підхід до управління сучасними організаціями в умовах невизначенності зовнішнього середовища
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2022) Сергієнко, Олена Андріанівна; Самусь, Павло Олегович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Ціноутворення"
    (2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Самусь, Павло Олегович
    У сучасних ринкових умовах результативність діяльності підприємства залежить від багатьох факторів, а комплекс маркетингу відіграє важливу роль у досягненні цілей і стратегії підприємства. Одним з ключових елементів маркетингу є ціни, які використовуються для задоволення потреб цільового ринку та досягнення поставлених цілей. Останнім часом значення цін зросло через різке підвищення цін на енергоносії, світову інфляцію, фінансову кризу, загострення конкуренції та інші фактори, що впливають на підприємства. Це призводить до постійного аналізу цін та їх коригування. Однак, для ефективного управління цінами необхідні глибокі знання про процес ціноутворення, систему цін, чинники, що впливають на ціни, а також методики ціноутворення в системі маркетингу, стратегії ціноутворення та регулювання цін. Саме для набуття таких знань і навичок студенти вивчають навчальну дисципліну «Ціноутворення». Мета цієї дисципліни полягає в формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики на підприємствах, встановлення обґрунтованих цін на нові та традиційні товари і послуги. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь та спроможностей застосовувати отримані знання в конкретних ринкових умовах та нових ситуаціях. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість поглибити та систематизувати знання, отримані на попередніх етапах, таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю та конкретизації засвоєння теоретичних положень. Підготовка до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектів лекцій та рекомендованої літератури.