Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Імплементація інтернет-технологій в маркетингову діяльність підприємства
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович
    У статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій підприємствами під час здійснення маркетингової діяльності. Інтернет-технології розширюють можливості взаємодії з аудиторією через цифрові канали, надаючи широкий спектр інструментів для ефективної комунікації та рекламування продуктів чи послуг. Застосування інтернет-технологій дозволяє створювати персоналізовані кампанії, адаптовані до унікальних потреб та інтересів споживачів, що сприяє покращенню взаємодії та збільшенню конверсії. Було узагальнено основні інструменти Інтернет-маркетингу для успішної взаємодії з аудиторією та досягнення бізнес-цілей. Основними серед яких було визначено: корпоративний сайт, пошукову оптимізацію, пошукову рекламу, соціальні мережі, електронну пошту, контент-маркетинг, аналітику та вимірювання результатів, відео-маркетинг, мобільний маркетинг, партнерський маркетинг.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль інноваційних технологій у забезпеченні безпеки та легкості використання криптовалют для малих та середніх підприємств
    (Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2023) Волкодав, Владислав Юрійович; Шапран, Євген Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз сучасних підходів до аналізу системи управління конкурентоспроможністю підприємства
    (WayScience, 2020) Степуріна, Світлана Олександрівна; Ситникова, А. Д.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз активності найуспішніших стартапів в Україні за 2017 рік
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Швець, А. Д.; Білоцерківський, Олександр Борисович
  • Ескіз
    Документ
    Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна
    Комплаенс-программа – это универсальная, признана международным сообществом система противодействия комплаенс-угрозам и управления комплаенс-рисками, которая обеспечивает соответствие деятельности предприятия требованиям государственных органов, саморегулируемых общественных и других организаций, соответствие нормам права, правилам, рекомендациям, положением и стандартам, регламентирующих деятельность промышленного предприятия.