Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Прогнозування прибутковості підприємства ресторанного бізнесу та чинників впливу на його фінансові показники
    (ВД "Гельветика", 2020) Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович
    У роботі розроблено комплекс моделей формування стратегії розвитку підприємств ресторанного бізнесу, що полягає у побудові економетричних моделей прогнозування прибутковості підприємства, які дають змогу оцінити поточний та перспективний стан діяльності підприємства. Для декомпозиції часового ряду, що характеризує прибуток підприємства, побудовано адитивну та мультиплікативну моделі складників, перевірено їх адекватність на основі показника середньої абсолютної відсоткової похибки. Доведено, що саме тренд-сезонна модель адекватно описує досліджуваний динамічний процес та найкраще характеризує початкові дані. Здійснено прогнозування показників прибутковості з урахуванням компонент сезонності та циклічності. Побудовано адекватну множинну економетричну модель залежності прибутку від чинників фінансово-економічної діяльності. Визначено найбільш суттєві чинники впливу на фінансові показники підприємства. Побудований комплекс моделей може бути використаний для прогнозування прибутковості як підприємств ресторанного бізнесу, так і широкого спектру підприємств сфери послуг та визначення чинників впливу на фінансові показники для підвищення ефективності системи управління шляхом оптимізації та автоматизації бізнес-процесів.
  • Ескіз
    Публікація
    Динамічні імітаційні моделі сценаріїв формування конкурентостійкості підприємств машинобудування
    (2015) Гапоненко, Ольга Євгенівна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Татар, М. С.
    У статті побудована динамічна імітаційна модель, що лежить в основі формування і розвитку регуляторних заходів з управління конкурентоспроможністю машинобудівних підприємств з урахуванням систематичних взаємопов'язаних факторів, що впливають на зовнішню і внутрішню середу на основі синтезу впливу організаційного та управлінського потенціалу на виробництво, маркетинг, фінансові та соціальні компоненти. Ця модель дозволяє оцінити поточну і прогнозовану вартість загального рівня конкурентоспроможності. Розроблений комплекс моделей може поліпшити процес прийняття рішень щодо формування, відбору та реалізації конкурентних стратегій підприємств на основі генеруючих сценаріїв, що дозволяє визначити вектор пріоритету забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах швидких динамічних процесів. Це є основою для підвищення якості та об'єктивності інформаційно-аналітичної бази для прийняття стратегічних рішень.