Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Cognitive technologies for modeling migration processes in education
    (Kaunas University of Technology, Lithuania, 2022) Sergienko, Olena; Mashchenko, Maryna; Gavkalova, N.; Chernova, L. S.; Lola, Yu.
    The cognitive model of regulating educational migration is constructed on the basis of an oriented graph-structured scheme of causal relations between system elements. This model, in contrast to others, combines factors, taking into account their interaction, leaving, and the educational conditions of foreigners, which in balance lead to educational migration. This model also determines the effects for the country, region, university, and individual migrants. The cognitive model is the basis for developing a set of scenarios. Scenario modeling allows for the identification of possible variants for the development of a situation, ways and mechanisms of influencing the situation in order to achieve the desired results and avoid undesirable consequences, and the development of a set of measures to influence the situation. Each scenario is characterized by the initial data, the influence of management, and the obtained result. Thus, all possible variants of system development are considered and the optimal management strategy is chosen to achieve the desired goals. Three core scenarios of development (optimistic, realistic, and pessimistic) were obtained on the basis of the cognitive model of educational migration regulation. Given these scenarios, methodological recommendations can be formulated on the regulation of educational migration in order to attract educational migrants to Ukraine from foreign countries. This will promote the interests of the social, economic, political, and demographic development of the country. The implementation of the proposed measures to regulate educational migration will facilitate the integration of domestic education and science into the global system, improve the quality of education and its competitiveness in international markets for educational services, increase income, and offset the negative effects of Ukraine’s demographic decline.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація управління якістю освітніх послуг українських вишів шляхом запровадження CRM систем
    (2018) Гарник, Людмила Петрівна
    Під впливом глобалізації за останні десятиріччя було кардинально змінено та переглянуто ставлення до спроможності освітян мобілізувати внутрішні культурні, інтелектуальні та духовні цінності для сприяння інноваційному розвитку українського суспільства. Сьогодні, у добу поліцентричної економічної системи, яка базується на знаннях та культурних цінностях, Україна, як і більшість країн світу, постала перед нагальною потребою гармонізації протиріч між елементами національної та міжнародної систем освіти. Відповідно до сучасних трендів, більшість провідних освітніх та навчально-дослідницьких закладів уже отримали визнані на міжнародному рівні сертифікати на свої СУЯ (ISO 9001:2015), які базуються на процесному підході та ризик-орієнтованому мисленні, що є випробуваними на практиці інструментами для конструювання та подальшої розбудови їх унікальних систем управління якістю освітніх послуг. Дослідження присвячено огляду та аналізу кращих світових практик і можливостей упровадження CRM систем для оптимізації та гармонізації вітчизняної системи освіти. Традиційно лідери нашої країни приділяють особливу увагу розвитку інтелектуального потенціалу так само, як і культурній та соціальній мобільності громадян України шляхом надання їм єдиних прав доступу до інноваційної освіти.