Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз інформаційних систем управління торговельними підприємствами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Білоцерківський, Олександр Борисович; Кочіна, Катерина Олександрівна
    Розглядається аналіз інформаційних систем управління торговельними підприємствами в Україні. Процес управління торговельним підприємством зумовлює необхідність використання інформаційних систем і технологій. Проте рівень інформаційної підтримки українських торговельних підприємств залишається досить низьким: тільки 6 % активно використовували системи для управління взаєминами з клієнтами. Тому аналіз і обґрунтований вибір інформаційних систем для управління торговельними підприємствами є актуальним і має важливе практичне значення. Аналіз стану проблеми показав, що дослідники використовують два підходи: розробляють власні інформаційні системи або використовують існуючі системи. Метою статті є порівняльний аналіз інформаційних систем, що застосовуються в управлінні торговельними підприємствами, та їх вибір на основі рейтингового оцінювання. За методом аналогії була запропонована методика рейтингового оцінювання інформаційних систем. Для перевірки узгодженості думок експертів щодо рейтингу інформаційних систем використовувався експертний метод, розраховувався коефіцієнт конкордації Кендалла. Проведено порівняльний аналіз 4-х інформаційних систем: Bitrix24, Bpm’online, AmoCRM, Мегаплан, обраних на основі опитування за 15-ю ознаками. Визначено, що найвищий рейтинг мають інформаційні системи: bpm online та Bitrix24. Докладно розглянуто їх функціональні можливості. Подібні результати отримано при порівняні 6-ти інформаційних систем: Мегаплан, bpm'online sales, Bitrix24, Amo CRM, 1C, Mango за 12-ю ознаками. Експертним методом визначено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу 4 -х інформаційних систем: bpm'online sales, Bitrix24, AmoCRM, Мегаплан. Значення коефіцієнта конкордації Кендалла 0,86 свідчить про сильну узгодженість думок експертів, що підтверджує попередні розрахунки. Отже, за рейтингом інформаційні системи розташовані у такому порядку: bpm online – 1-ше місце, Bitrix24 – 2-ге, AmoCRM – 3-тє, Мегаплан – 4-те. Таким чином, за результатами рейтингового оцінювання найбільш відповідним для задоволення наших потреб є рішення від компанії Terrasoft «Bpm’online».
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження сучасного стану та програмного забезпечення торговельної галузі України
    (Херсонський державний університет, 2019) Білоцерківський, Олександр Борисович
    Статтю присвячено дослідженню сучасного стану торговельної галузі України та її регіонів, рейтинговому оцінюванню та вибору CRM-систем для управління торговельними підприємствами. Проаналізовано динаміку структури галузей економіки України за 2010–2017 рр. Зазначено, що за цей період оптова та роздрібна торгівля була провідною галуззю економіки України, зберігаючи у структурі галузей національної економіки перше місце за обсягом реалізованої продукції. Визначено, в яких регіонах України торгівля є галуззю спеціалізації, проведено її порівняння з традиційними галузями країни: промисловістю і сільським господарством. Підтверджено статус України як індустріально-аграрної держави. Експертним методом перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу чотирьох CRM-систем: Terrasoft Creatio, Bitrix24, AmoCRM, «Мегаплан». Визначено найбільш оптимальну CRM-систему для управління торговельними підприємствами України.
  • Ескіз
    Документ
    Рейтинговая оценка и выбор CRM-систем для управления торговыми предприятиями
    (Національний університет харчових технологій, 2019) Белоцерковский, Александр Борисович
    Статья посвящена исследованию современного состояния торговой отрасли Украины, рейтинговой оценке и выбору CRM-систем для управления торговыми предприятиями. Проанализирована динамика структуры экономики Украины за 2010-2017 годы и определено, что за этот период оптовая и розничная торговля была ведущей отраслью экономики Украины, сохраняя в структуре экономики первое место по объему реализованной продукции. Экспертным методом проверено степень согласованности мнений экспертов относительно рейтинга 4-х CRM-систем: bpm online sales, Bitrix24, AmoCRM, Мегаплан. Рассчитан коэффициент конкордации Кендалла, значение χ2-критерия Пирсона свидетельствует о значимости коэффициента конкордации и сильной связи между признаками. Определена наиболее оптимальная CRM-система для управления торговыми предприятиями Украины и предложены пути популяризации использования CRM-систем в торговой отрасли Украины.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання CRM-систем для управління торговельними підприємствами
    (Класичний приватний університет, 2019) Білоцерківський, Олександр Борисович
    У статті розглянуто використання CRM-систем для управління торговельними підприємствами України. Наголошено, що рівень інформаційної підтримки українських торговельних підприємств залишається досить низьким. Запропоновано методику рейтингового оцінювання CRM-систем. Для перевірки узгодженості думок експертів щодо рейтингу CRM-систем використовувався експертний метод, де розраховувався коефіцієнт конкордації Кендалла. Проведено порівняльний аналіз 6-ти CRM-систем: Мегаплан, bpm online sales, Bitrix 24, AmoCRM, 1C, Mango за 12-ю ознаками. Визначено СRM-системи, що мають найвищий рейтинг. Перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу 4-х CRM-систем: bpm online sales, Bitrix24, AmoCRM, Мегаплан. Знайдено найбільш відповідне рішення для управління торговельними підприємствами України.