Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Risk assessment of innovative projects: development of forecasting models
    (2021) Gorokhovatskyi, Volodymyr; Sergienko, Olena; Sosnov, Igor; Tatar, Maryna; Shapran, Evgeniy
    The purpose of this article is development a systematic dynamic complex model of generation and risk assessment of innovative project, on the bases of which a scenario modeling of many risks influence arising at certain stages of project implementation in the target area. For article purpose realization, the paper proposes a complex toolkit for modeling the innovative projects risks in the direction of their impact on performance indicators in scenarios, which involves the implementation of the following stages of modeling: Stage 1. Collection and processing of project data; Stage 2. Evaluation of innovation project efficiency indicators; Stage 3. Formation and assessment of many risks of innovation project by components, nature and impact strength; Stage 4. Modeling of innovative project development scenarios. The implemented set of models makes possible to compare all components of efficiency and riskiness, which determine the integrated aggregate level of project risk by components of life cycle risks, target project risks and scenarios depending on environmental factors and managers propensity to take risks, and solves the problem of positioning the real indicators state of innovation project efficiency in a comparative dynamic context based on three-level assessment, due to structural elements of risks and identification of possible and promising deadlines and time horizons by stages of the project life cycle, critical paths and reserves which allow us to achieve the main goal of improving the innovative projects implementation efficiency.
  • Ескіз
    Публікація
    Моделювання бізнес-процесів підприємства оптової торгівлі
    (2021) Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович
    У статті розроблено моделі управління бізнес-процесами підприємства оптової торгівлі на прикладі ТОВ "БМБ-ТРЕЙДІНГ", які дадуть змогу провести всебічний аналіз діяльності підприємства, визначити та оптимізувати ключові процеси в його діяльності. Запропоновано алгоритм розроблення комплексної процесної моделі ТОВ "БМБ-ТРЕЙДІНГ", що складається з трьох етапів: 1) аналізу діяльності компанії; 2) побудови процесної моделі; 3) побудови моделі динаміки. На першому етапі проаналізовано бізнес-процеси підприємства. На другому етапі побудовано модель бізнес-процесів підприємства за методологією IDEF0 з використанням програмного забезпечення CA ERwin PM. На третьому етапі проведено імітаційне моделювання процесу поставок пального зі складу ТОВ "БМБ-ТРЕЙДІНГ" до підприємств-замовників засобами Vensim. Результати моделювання сценаріїв із певними умовами та обмеженнями свідчать, що навіть реалістичні сценарії демонструють відсутність ефекту затоварювання, досліджувані ключові показники з часом не стають від’ємними і не перевищують максимальних лімітних значень, тобто симуляція забезпечує адекватні результати, які можуть бути цілком контрольовані.