Кафедра "Загальна економічна теорія"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1740
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/oet
Сучасна назва – кафедра "Загальна економічна теорія", первісна назва – кафедра "Політична економія".
Кафедра "Політична економія" була створена у 1950 році. У її джерел стояв видатний економіст академік Олексій Матвійович Румянцев.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор та 9 кандидатів економічних наук; 1 співробітник має звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Публікація Діагностика конкурентного середовища(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна АнатоліївнаПублікація Інноваційна складова в дослідженні ефективності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаПублікація Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Публікація Конкуренція на ринку роздрібної торгівлі лікарськими засобами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Алеко, О. О.Публікація Конкурентні переваги підприємств з надання ремонтних послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Максименко, Яна Анатоліївна; Дяченко, Тетяна АнатоліївнаРозкрито конкурентне середовище підприємств з надання ремонтних послуг. Уточнено конкурентні переваги підприємств з надання ремонтних послуг та запропоновано перспективні напрями зміцнення їх конкурентоспроможності.Публікація Теоретичні основи аналізу конкуренції(НТУ "ХПІ", 2008) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаПублікація Методичний підхід до розробки конкурентних стратегій промислових підприємств з надання ремонтних послуг(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2015) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаСтаття присвячена проблемі розробки конкурентної стратегії. Запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до розробки конкурентних стратегій промислових підприємств, що ґрунтується на аналізі сили конкурентної позиції підприємства і рівня ефективності діяльності як основних індикаторів ступеня досягнення стратегічних цілей. Враховано специфіку промислових підприємств з надання ремонтних послуг в даному методичному підході. Удосконалено методичні засади визначення доцільності функціонування підприємства на даному ринку за допомогою аналітико-графічного методу аналізу результатів оцінки ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Розроблено матрицю стратегічних орієнтирів розвитку як методичний інструментарій для визначення глибини стратегічних перетворень, необхідних для подальшого розвитку підприємства.Публікація Конкурентні стратегії промислових підприємств, що надають ремонтні послуги(ВД "ІНЖЕК", 2015) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаМетою статті є розробка класифікації конкурентних стратегій промислових підприємств, адаптованої до специфіки ринку послуг ремонту, за критерієм глибини стратегічних перетворень. Проаналізовано підходи вчених до визначення ролі конкуренції в стратегічному управлінні. Виявлено значущість ринкової конкуренції в процесі розробки стратегій. Уточнено поняття конкурентної стратегії підприємства. Обґрунтовано необхідність розробки класифікації конкурентних стратегій за критерієм глибини стратегічних перетворень. Розроблена класифікація демонструє необхідний ступінь радикальності стратегічних змін. Розкрито зміст запропонованих конкурентних стратегій, уточнено умови їх використання.Публікація Формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг(НТУ "ХПІ", 2016) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016. У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та перспективне вирішення науково-практичного завдання з розробки конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг. У дисертації досліджено теоретичні основи конкуренції і стратегічного управління підприємств. Визначено основні поняття, що характеризують дані процеси. Розроблено класифікацію конкурентних стратегій промислового підприємства на ринку ремонтних послуг за ознакою ступеня стратегічних перетворень. Доповнено класифікацію суб’єктів конкуренції групою, яка формує інституційно-правове середовище. Проаналізовано стан і особливості умов функціонування підприємств на ринку ремонтних послуг. Розроблено інтегральні показники ринкового конкурентного середовища, сили конкурентної позиції підприємства, а також таксономічний показник рівня ефективності діяльності промислового підприємства на ринку ремонтних послуг. Удосконалено методичні засади визначення доцільності функціонування підприємства на цільовому ринку за допомогою матричного підходу до аналізу результатів оцінки ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг, що ґрунтується на аналізі сили конкурентної позиції підприємства і рівня ефективності діяльності як основних індикаторів ступеня досягнення стратегічних цілей.Публікація Формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг(НТУ "ХПІ", 2016) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016. У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та перспективне вирішення науково-практичного завдання з розробки конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг. У дисертації досліджено теоретичні основи конкуренції і стратегічного управління підприємств. Визначено основні поняття, що характеризують дані процеси. Розроблено класифікацію конкурентних стратегій промислового підприємства на ринку ремонтних послуг за ознакою ступеня стратегічних перетворень. Доповнено класифікацію суб’єктів конкуренції групою, яка формує інституційно-правове середовище. Проаналізовано стан і особливості умов функціонування підприємств на ринку ремонтних послуг. Розроблено інтегральні показники ринкового конкурентного середовища, сили конкурентної позиції підприємства, а також таксономічний показник рівня ефективності діяльності промислового підприємства на ринку ремонтних послуг. Удосконалено методичні засади визначення доцільності функціонування підприємства на цільовому ринку за допомогою матричного підходу до аналізу результатів оцінки ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг, що ґрунтується на аналізі сили конкурентної позиції підприємства і рівня ефективності діяльності як основних індикаторів ступеня досягнення стратегічних цілей.