Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Васильцова, Світлана ОлександрівнаКонспект лекцій з дисципліни «Планування та аудит маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 «Маркетинг». Програма вивчення дисципліни передбачає набуття здобувачами освіти системних знань з теоретико-методичних підходів щодо планування та аудит маркетингової діяльності. Дисципліна «Планування та аудит маркетингової діяльності» розглядає ключові теоретичні й практичні питання організації маркетингового планування на підприємствах. Розробка й впровадження детальних і реальних маркетингових планів та програм ‒ кінцева мета планування маркетингу. Навіть суто формальне планування надає переваги підприємству або організації. Спонукаючи керівників підприємства постійно думати про майбутнє, планування визначає цілі і політику підприємства, приводить до більш скоординованої роботи. Крім того, ретельне планування допомагає ефективно використовувати ресурси, передбачати зміни мікро- та макросередовища й оперативно реагувати на них, а також готує до непередбачуваних змін. Завдяки плануванню маркетингу підприємство завжди налаштоване на ринок з його тенденціями, на потреби покупців і дії конкурентів. Крім того, дисципліна «Планування та аудит маркетингової діяльності» включає аналіз процесу аудиту маркетингової діяльності. Здобувачі здобудуть практичні навички оцінки маркетингових стратегій, виявлення переваг та недоліків, а також визначення можливостей для удосконалення діяльності підприємства. Конспект лекцій містить 14 тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Васильцова, Світлана ОлександрівнаПосилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках призводить до впровадження сучасних методів управління підприємством із застосуванням інструментів маркетинг-менеджменту, одним з яких є маркетинговий аудит. На відміну від фінансового аудиту, маркетинговий аудит ґрунтується на аналізі системи показників, від яких залежить успіх підприємства або проекту, що, у свою чергу, стимулює запровадження таких сучасних інструментів, як система якості, система збалансованих показників тощо. Планування та аудит маркетингової діяльності – вивчає проведення маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробка рекомендацій з запропонованими маркетинговими заходами щодо вдосконалення системи маркетинг-менеджменту підприємства, яке працює на українському ринку. Предметом планування та аудит маркетингової діяльності підприємства є систематичне вивчення, планування, здійснення аналізу та розробку маркетингових заходів на підприємстві. Ця дисципліна охоплює важливі аспекти, як здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та маркетингового аудиту для розгляд різних сторін діяльності підприємства та його складових, стратегії і тактики, методів оцінки ефективності діяльності підприємства в цілому і його підрозділів, оцінки рівня задоволеності споживачів, визначення вузьких місць шляхом маркетингового аналізу і розробка методів вдосконалення діяльності підприємства для підвищення конкурентоспроможності.Публікація Використання маркетингу територій для розвитку туризму країни в умовах інформатизації суспільства(2023) Васильцова, Світлана ОлександрівнаПублікація Управління інтернет-комунікаціями як інструментом активізації інноваційной діяльності підприємства(2021) Васильцова, Світлана ОлександрівнаПублікація Використання проектного менеджменту у маркетингу на підприємстві(Центральноукраїнський національний технічний університет, 2021) Васильцова, Світлана ОлександрівнаПублікація Використання інформаційних технологій в маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Васильцова, Світлана Олександрівна; Оборіна, Анастасія ЮріївнаУ статті проаналізовано сутність такої категорії як інформаційні технології та їх використання в маркетингової діяльності підприємства. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на цю категорію. Безперервна регенерація інформаційних технологій породила інформаційні системи. Інформаційні системи - це сукупність правил, які вирішують, які дані відбирати і як їх обробляти. Розвиток інформаційних технологій викликав великі зміни в структурі організації і вплинув на всі операції бізнесу. Комунікація, купівля-продаж, отримання інформації, маркетинг і реклама, управління, охорона здоров'я, логістика, банківська справа набувають нових форматів завдяки інформаційним технологіям. В даному дослідженні було розглянуто вплив ІТ на маркетинг. ІТ вплинули на маркетинг як маркетингові інформаційні системи, що підтримують всі маркетингові операції бізнесу, так і диверсифікацію маркетингового процесу. Ми мали на меті проаналізувати ці два основні ефекти в нашому дослідженні. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій вніс багато нового та прискорив сучасні процеси. Інформаційні технології вплинули на стиль роботи організацій. Економічні та соціальні наслідки цих змін викликали великі зміни в структурі організації. Організації, які хотіли вижити, інвестували в інформаційні технології і таким чином зробили свої стилі роботи сумісними з інформаційними технологіями. Цим обміни не обмежилися, і вони направили організації на інвестиції в оновлення, оновлення та відновлення апаратного та програмного забезпечення. Інвестиції організацій зробили організаційну структуру більш плоскою, збільшили кількість співробітників і бюрократичних робіт, зменшили витрати на комунікацію, формування та збереження документів. Вона також використовується від найнижчого рівня управління до найвищого рівня і підтримує всі рівні управління у прийнятті рішень. Це забезпечило гнучкість організаціям, які надають перевагу центральному або місцевому управлінню, і вплинуло на організаційний контроль, комунікацію, механізм повноважень і процес прийняття рішень. Інформаційні технології, які використовуються на всіх рівнях управління, сьогодні є стратегічним інструментом для ділового світу. Інформаційні технології сприяють створенню основи організації та виконують такі функції, як маркетинг, логістика, продаж, надання послуг, закупівля, управління людськими ресурсами, менеджмент. Вони також зміцнюють ланцюжок створення вартості між організаціями, клієнтами та постачальниками. Всі рівні управління здійснюються за допомогою інформаційних технологій. З цим новим інформаційним етапом організації повинні змінити свої маркетингові дії.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни "Маркетинг"(Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2022) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена МиколаївнаМетодичні вказівки передбачають розв’язування стандартних вправ і задач, вирішення найбільш поширених проблем та ситуацій, які мають місце на внутрішньому ринку України, а також ринках ЄС. Методичні вказівки адаптовані до вимог Європейської системи ECТS (European Credit Transfer System).Публікація Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.