Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Управління репутацією в соціальних мережах у військовий час
    (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2023) Горошко, Олена Ігорівна; Каширова, Наталія Михайлівна
  • Ескіз
    Документ
    Проблема безпеки в соціальному просторі інтернет-комунікацій: веб-сайт як джерело інформаційної небезпеки
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2008) Горошко, Олена Ігорівна
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми безпеки функціонування Інтернету в Україні
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2008) Горошко, Олена Ігорівна
  • Ескіз
    Документ
    Правові основи функціонування Інтернету в Україні
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2008) Горошко, Олена Ігорівна
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми безпеки функціонування Інтернету в Україні
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2009) Горошко, Олена Ігорівна
    У статті розглядаються основні види комп'ютерних злочинів. Характеризуються деякі технічні заходи обмеження доступу до небажаної інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Паблік рилейшнз як сучасна необхідність
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2005) Горошко, Олена Ігорівна; Ільченко, І.; Міщенко, В.
  • Ескіз
    Документ
    Політика 2.0 у дії (соціологічний вимір)
    (Друкарня СТПРЕС, 2017) Горошко, Олена Ігорівна; Чевордов, Юрій Анатолійович
    Стаття присвячена дослідженням політичних комунікацій у соціальному вебі, які отримали назву політики 2.0, що й склало об'єкт аналізу цієї праці, а її предметом було обрано особливості соціологічних та політологічних досліджень цих комунікацій. Базовим методом дослідження було обрано теоретичний аналіз, яким було встановлено стан наукових робіт у цій галузі й окреслено основні проблемні місця, які потребують подальшого вивчення на кількісному та якісному рівнях. Зазначимо, що соціальні медіа генерують потужні потоки трафіку й постійно збільшують свою привабливість і стають найпоширенішими інструментами взаємодії політичних акторів зі своїм електоратом. Однак при вивченні впливу соціальних медіа на сучасні політичні комунікації залишається й ряд маловивчених або зовсім не вивчених моментів. Вкрай мало є досліджень, спрямованих на вивчення мотиваційної складової, чому саме інтернет-користувачі обирають цю мережу. Залишається відкритим і питання конвертації онлайнових політичних дій і закликів в оффлайн та в реальну політику, нез'ясовано й питання про те, чим є соціальні медіа? Чи є вони всього лише інструментом, таким собі засобом фасилітації політичного процесу між виборцями, чи вони породжують особливу соціальність, яка, народжуючись в онлайні, починає впливати вже й на реальні політичні події, що відбуваються в справжньому політичному житті суспільства. Необхідно більш ретельно вивчити й те, яким чином і якою мірою політичні комунікації за допомогою соціальних медіа відчувають вплив контексту: культурного середовища, у якому ці комунікації відбуваються, а також вплив соціальних, політичних, культурних і психологічних аспектів цих комунікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність політичних комунікацій 2.0: лідери політичних парламентських партій України на каналі "Ютуб"
    (Друкарня СТПРЕС, 2018) Горошко, Олена Ігорівна; Чевордов, Юрій Анатолійович
    Стаття присвячена дослідженню політичних комунікацій у соціальному вебі, який отримав назву політики 2.0, що й склало об'єкт аналізу нашої роботи, а її предметом було обрано особливості використання каналу "Ютуб" українськими політиками. Основним методом дослідження став автоматизований кількісний аналіз. Мета дослідження – вивчити ефективність використання каналу "Ютуб" у політичних комунікаціях в Україні. Основні висновки: поряд із соціальними мережами відеохостинг каналу "Ютуб" є ефективним інструментом офіційного віртуального офісу політика, забезпечуючи йому постійний зв'язок із його аудиторією за умови вкрай низької собівартості самого ресурсу. Під час оцінки ефективності комунікацій на каналі можуть бути використані кількісні показники і їх пропорції як "коментар", "перепост" і "подобається/не подобається". Найпопулярнішим контентом на каналах українських політиків є новинний контент. Також політик, який мріє бути ефективним лідером, має бути в постійному діалозі з аудиторією каналу, а не безмовним споглядальником комунікативного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Роль інформаційно-комунікативних технологій у формуванні політичної «культури участі» в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кудрявцева, Ксенія Олександрівна; Горошко, Олена Ігорівна
    Політичні реалії сучасної України демонструють наявність широкого спектру проблем, пов’язаних як із самою владою, так і з суспільством. Традиційна політична апатія та принцип невтручання, що домінували у суспільній думці радянського періоду, є безкінечно застарілими і такими, що не відповідають сучасним потребам розвиненого суспільства. Сьогодні все частіше постає необхідність конкретних теоретичних і – що ще важливіше – практичних заходів, спрямованих на докорінну трансформацію політичної системи суспільства, що покликані покращити взаємодію між владою та суспільством, оптимізуючи управлінські процеси.
  • Ескіз
    Документ
    English for Professional Purposes: Sociology
    (НТУ "ХПІ", 2014) Горошко, Олена Ігорівна; Рубцова, Вікторія Вікторівна; Комова, Галина Володимирівна; Дідович, Галина Іванівна
    Курс забезпечує студентів текстовим матеріалом за професійною тематикою та різноманітними видами діяльності, які є націленими на розвиток таких навичок професійної комунікації, що знадобляться майбутнім спеціалістам на робочому місці. Призначено для аудиторної та самостійної роботи студентів 2-го курсу, що навчаються за спеціальністю "Соціологія".