Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій інновацій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В основу пропонованої моделі ранжування інноваційних технологій покладено цілісне уявлення про їх готовність до комерціалізації науковими колективами промислових підприємств, що в сучасних реаліях стає своєрідним фундаментом для інноваційного розвитку, формування людського капіталу, зростання якості життя та трансформацій у суспільстві Пропонована модель – це сукупність завершених процесів оцінки технологічної, організаційно-виробничої та ринкової готовності інноваційної технології до комерціалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій та аналіз їх еволюції
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2023) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Євсєєв, Андрій Сергійович; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В статті розглянуто важливість та актуальність передачі інтелектуально-інноваційних технологій на комерційних або безкоштовних засадах. Проведено аналіз існуючих моделей комерціалізації технологій за значний ретроспективний період, виділяючи серед них еволюційні признаки, які дозволять зробити висновок про наявність тенденцій їх розвитку та покращення. Розроблено методичні підходи до класифікації моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технології, що дозволяє надати наукове обґрунтування окремим групам моделей комерціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги до комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація науково-технічних розробок істотно орієнтована на різні вимоги нетехнічного характеру: ринок, інвестори, конкретні покупці. Вимоги ринку - це вимоги до доступності різноманітної маркетингової інформації, яка стосується науково-технічних пріоритетів у своїй країні та за її межами розвитку в таких сферах, як основні галузі, споживання, експорт та імпорт товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесного характеру комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Виявлено, що в наявних визначеннях відсутня спроба поєднати в терміні «комерціалізація» організаційну і економічну складові цього процесу. Неможливо представити процеси введення в господарський обіг інноваційно-інтелектуальних технологій без паралельного проведення організаційних заходів і економічної оцінки цих процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження існуючих моделей комерціалізації знань та технологій
    (Сумський державний університет, 2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Доведено, що організація процесу комерціалізації технологій повинна здійснюватися з комплексних позицій, які включають в себе організаційноінформаційні, маркетингові та фінансово-економічні аспекти. Ринкове та виробниче освоєння інноваційних технологій є ризикованим процесом, оскільки об'єктом нововведень виступає інтелектуальний продукт, що, своєю чергою, викликає і складності економічної та фінансової оцінки; та проблеми ефективної взаємодії учасників; і вимагає ретельно опрацьованого та безперервно актуалізованого нормативного забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Недоліки на ринку інтелектуальної власності
    (Криворізький національний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Доведено, що зростання значення інтелектуальної власності для національної економіки та появою нових, тісно пов'язаних з інтелектуальною власністю бізнес-моделей, стало передумовою виникнення і активного розвитку абсолютно нового ринку – ринку інтелектуальної власності. Разом з тим, як свідчать проведені нами дослідження, для цього ринку на сьогоднішній день ще властиві серйозні недоліки.
  • Ескіз
    Документ
    Причини низької інтелектуально-інноваційної активності промислових підприємств
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що стан інноваційної діяльності в Україні є незадовільним і нагально потребує свого наукового дослідження і виявлення основних проблем, які мають місце в інтелектуально-інноваційній сфері нашої країни. Проведені дослідження надали змогу виявити низку причин як об'єктивного, так і суб'єктивного характеру.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості комерціалізації технологій з використанням виділених підприємств
    (2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що виділене підприємство визначається як процес, спрямований на розширення області дії та застосування тієї технології, яка на практиці вже довела свою ефективність та нагально потребує комерціалізації. Методологічний зміст виділеного підприємства говорить про те, що технологія ініціює створення нового продукту. В даному випадку має місце феномен так званого «технологічного поштовху», оскільки технологічна розробка випереджає конструкторську розробку, але саме таке завдання і вирішується в процесі використання виділеного підприємства, коли на основі застосування розробленого технологічного принципу народжується новий виріб.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка процесу комерціалізації технологій
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що комерціалізація збільшує транзакції між бізнесом, оскільки комерціалізовані технології часто використовуються у виробничих процесах, а не продаються споживачеві. Комерціалізація створює розширені можливості для підприємців та розвиток мереж підтримки.
  • Ескіз
    Документ
    Власне використання як форма комерціалізації інноваційних технологій
    (2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що модель застосування технології у власному виробництві передбачає використання двох способів комерціалізації технологій: "виштовхування на ринок" і "втягування на ринок". Механізм "виштовхування ринку" передбачає первинність технології. Механізм "втягування ринку" заснований пріоритеті переваг споживача.