Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування маркетингових бізнес-процесів в сфері інноваційної діяльності(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що маркетингові бізнес-процеси являють собою систему взаємопов'язаних бізнес завдань, спрямованих на задоволення потреб споживачів та зміцнення конкурентних позицій підприємства. В загальному випадку бізнес-процеси традиційно поділяють на три групи: процеси управління, основні процеси та забезпечуючі процеси.Публікація Маркетингове дослідження ринку ЄС та його ефективність(Сумський державний університет, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра ПетрівнаВ доповіді рекомендовано до практичного використання наступні методи дослідження ринку ЄС: аналіз ключових показників результативності (KPI); метод оцінка вартості та вигід; метод співставлення завдань та результатів; метод оцінки точності та релевантності отриманої в результаті проведеного дослідження інформації; залучення до оцінки споживачів та співпраця з командою; динаміка реалізації рекомендацій та ін.Публікація Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що маркетингове забезпечення – це комплекс заходів, спрямованих на просування туристичного продукту/послуги на ринку, залучення клієнтів та збільшення продажів. Теоретична основа маркетингового забезпечення ґрунтується на наступних принципах: комплексний підхід (всі елементи маркетингу повинні бути взаємопов'язані та працювати в єдиному комплексі); орієнтація на клієнта ( заходи повинні бути спрямовані на задоволення потреб та очікувань споживачів); конкурентоспроможність (туристичний продукт/послуга повинні бути конкурентоспроможними на ринку); ефективність (маркетингові заходи повинні бути рентабельними та приносити прибутокПублікація Роль соціальних медіа в маркетинговій діяльності(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Косенко, Олександра ПетрівнаНа сьогоднішній день існує безліч тлумачень поняття «соціальні мережі», так як всі вони все ще знаходяться на стадії розробки. В доповіді визначено, що соціальні мережі дозволяють людям і компаніям ділитися ідеями та особистою інформацією про продукти та послуги. Простіше кажучи, соціальні медіа – це культура залучення людей у віртуальний простір, де вони можуть судити, голосувати, створювати та захищати свою думку.Публікація Особливості маркетингового ціноутворення на промислову продукцію(2022) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичОбґрунтовано, якщо товарна політика та стратегія ціноутворення справді відповідають потребам клієнтів, найкращим довгостроковим підходом є побудова структури витрат відповідно до них. Хоча ринкові стратегії, які жертвують перевагами споживачів заради захисту інтересів фірми, як-от існуюча структура витрат, можуть бути доцільними в короткостроковій перспективі, у довгостроковій перспективі приречені на невдачу.Публікація Розвиток методів позиціонування товару на ринку(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Шаповал, Віктор Вячеславович; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичОбгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.Публікація Маркетизація процесу трансферу технологій(ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія ВолодимирівнаДоведено, що сьогодні трансфер технологій в основному здійснюється за допомогою ринково-орієнтованих форм бізнесу. Таким чином, передача технологій все більше демонструє свої унікальні особливості маркетизації.Публікація Ринок інтелектуальної власності як передумова національної та економічної безпеки країни(2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що торгові марки та дизайн вступають у дію під час комерційної фази інноваційного процесу, коли продукти необхідно відрізняти від продуктів конкурентів. Захист ідентичності товару за допомогою торгової марки та захист зовнішнього вигляду продукту з дизайном може зіграти ключову роль у разі несанкціонованого використання третіми особами.Публікація Ціноутворення на міжнародному ринку(2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичУ тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст та методи ціноутворення на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження цін на міжнародному ринку, їх розрахнки, прогнозування, регулювання та оформлення результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.Публікація Формування трансфертних цін на об’єкти інтелектуальної власності(2020) Косенко, Олександра Петрівна; Шинкаренко, Маргарита ОлександрівнаДоведено, що поняття "ринкова вартість" притаманне не тільки матеріальній продукції, воно може бути в повній мірі використане і до інтелектуальної власності, не дивлячись на їх технологічні особливості та в більшості випадків монопольний характер представлення на технологічному ринку.