Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація Концепція адаптивного маркетингу(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія ПетрівнаОбґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннямиПублікація Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія ПетрівнаВизначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілейПублікація Можливості інтернет-реклами в сфері туризму(Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія ПетрівнаВизначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.Публікація Маркетингове забезпечення туристичних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія ПетрівнаОбґрунтовано, що ефективна маркетингова програма на ринку туризму включає в себе такі елементи. Ретельне вивчення ринку туристичних послуг, ідентифікація цільової аудиторії, оцінка попиту, аналіз конкурентів і визначення унікальності вашої пропозиції. Розроблення унікальної позиції бренду, яка виділяє вас серед інших учасників ринку та привертає увагу цільової аудиторії. Розроблення привабливих турпрограм, пакетів або послуг, які відповідають потребам вашої цільової аудиторії.Документ Економічна характеристика маркетингу інноваційних процесів на промисловому підприємстві(Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Косенко, Софія АндріївнаРезультати проведеного дослідження дозволяють визначити та обґрунтувати показники та заходи, які характеризують сутність маркетингу інноваційних процесів та його основні задачі на інноваційному ринку промислового підприємства.Документ Оцінка економічних наслідків прийняття управлінських рішень(Луцький національний технічний університет, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро ГригоровичВисунуто робочу гіпотезу, згідно з якою економічна оцінка та аналіз є єдиним, відносно автономним складовим елементом у системі управління підприємством, що має цілісну структуру, внутрішні та зовнішні зв'язки та їх специфічну впорядкованість у механізмі взаємодії з іншими структурними елементами управління. Побічним ефектом гіпотези є змішування витіснення або навіть підміна понять "аналіз" і "оцінка" (як окремі), коли вони використовуються для опису процесу управління або пов'язаних з ним видів діяльності та операцій.Документ Формування принципів планування на підприємствах агропромислового комплексу(Полтавський державний аграрний університет, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Космін, Олександр Юрійович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що при аналізі і прогнозуванні економічних процесів найважливішим є принцип системного комплексного підходу. Суть його полягає в тому, що при прогнозуванні окремого економічного параметра необхідно максимально враховувати сукупність економічних і соціальних факторів, які можуть вплинути на цей економічний параметр.Публікація Формування дорожної карти впровадження інтернету речей та маркетингу в агропромисловому комплексі(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що завдяки реалізації «дорожньої карти» близько третини підприємств агропромислового комплексу використовуватимуть Інтернет речей та його маркетингове забезпечення у виробничо-господарській діяльності.