Публікація: Формування дорожної карти впровадження інтернету речей та маркетингу в агропромисловому комплексі
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Доведено, що завдяки реалізації «дорожньої карти» близько третини підприємств агропромислового комплексу використовуватимуть Інтернет речей та його маркетингове забезпечення у виробничо-господарській діяльності.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Косенко С. А. Формування дорожної карти впровадження інтернету речей та маркетингу в агропромисловому комплексі / С. А. Косенко, Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Урожайність та якість продукції рослинництва за сучасних технологій вирощування : матеріали наук.-практ. інтернет-конф., присвячена пам'яті проф. Г. П. Жемели, 30 вересня 2022 р. / редкол.: В. В. Гангур [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 259-262.