Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Публікація Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах(2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович; Гудименко, Вячеслав ПавловичПублікація Вимоги до сучасної системи управління запасами підприємства(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Гудименко, Вячеслав Павлович; Момотков, Ігор СергійовичПублікація Розробка контент-стратегії для взаємодії з аудиторією посередницькими комерційними структурами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Момотков, Ігор СергійовичПублікація Інструменти диджиталізації у побудові персоналізованих маркетингових стратегій через соціальні мережі(International Center of Scientific Research, 2024) Момотков, Ігор Сергійович; Мащенко, Марина АнатоліївнаПублікація Нейромережеві прогностичні технології класифікації криз та оцінки банкрутства суб’єктів торговельної галузі(ФОП Лібуркіна Л. М., 2024) Білоцерківський, Олександр Борисович; Момотков, Ігор Сергійович; Гудименко, Вячеслав ПавловичВійна в Україні призвела до значного зростання кількості банкрутств підприємств. Своєчасна оцінка ризику банкрутства є критично важливою для прийняття ефективних управлінських рішень. Метою дослідження є розробка адаптивної моделі оцінки схильності підприємства до банкрутства на основі нечітких нейронних мереж з урахуванням специфіки українського ринку в умовах воєнного часу. Для досягнення мети було здійснено декілька етапів: формування вибірки підприємств торговельної галузі; визначення класів кризи за допомогою кластерного аналізу; побудова нечіткої нейронної мережі з використанням пакета Fuzzy Logic Toolbox в MATLAB; навчання мережі на історичних даних і тестування на нових даних. На першому етапі формується вибірка підприємств, за допомогою якої проводитиметься навчання моделі. На другому етапі формуються класи кризи (загрози банкрутства). На третьому етапі за допомогою апарата нечітких нейронних мереж формується функція належності з певним набором параметрів. За допомогою цієї функції можна віднести те чи інше підприємство з певним ступенем належності до одного з класів кризи, сформованих на попередньому етапі. Четвертий етап є перевіркою адекватності отриманої моделі та можливості її практичного використання. На п’ятому етапі проводиться практична реалізація моделі: за допомогою функції належності визначається схильність досліджуваного підприємства до банкрутства, тобто в якому ступені досліджуване підприємство належить до того чи іншого класу кризи. У результаті застосування запропонованого алгоритму було побудовано нечітку нейронну мережу, яка використовувала фінансові показники українських підприємств. Для навчання моделі застосовувався набір даних, що включав 12 підприємств торговельної галузі. Розроблена модель дозволяє з високою точністю класифікувати підприємства за рівнем фінансової стійкості. Було показано, що нечіткі нейронні мережі є ефективним інструментом для прогнозування банкрутства в умовах невизначеності. Використання нечітких нейронних мереж дозволило врахувати невизначеність та адаптуватися до змін зовнішнього середовища. Отримані результати свідчать про перспективність використання нечітких нейронних мереж для оцінки фінансової стійкості підприємств. Розроблена модель може бути використана як інструмент для раннього виявлення ознак кризи та прийняття своєчасних управлінських рішень.Публікація Диджиталізація бізнесу як дієвий інструмент комунікативної політики підприємства(Міжнародний університет фінансів, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Момотков, Ігор Сергійович; Прокопович, Світлана ВалеріївнаУ статті досліджено сутність поняття «диджиталізація» та який зміст вкладають науковці у цю дефініцію. Проведено аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій та запровадження електронної торгівлі підприємствами за видами економічної діяльності й розподілом за кількістю зайнятих працівників. Зазначено, що окремою складовою диджиталізації доцільно виділити маркетинг, а саме комунікативну політику підприємства. Перераховано додаткові можливості, які надає диджиталізація бізнесу для здійснення ефективної комунікації з усіма стейкхолдерами, забезпечуючи більш швидку, точну та персоналізовану взаємодію з клієнтами. Визначено основні причини появи опору заходам з диджиталізації та основні способи їх подолання. Наведено переваги та можливості, які буде мати бізнес після подолання опору працівників до заходів щодо диджиталізації бізнесу у вигляді значного позитивного впливу на розвиток підприємства.Публікація Моделі оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії(Національний авіаційний університет, 2024) Чернова, Наталя Леонідівна; Гузь, Остап Богданович; Момотков, Ігор Сергійович; Волкодав, Владислав ЮрійовичВ роботі запропоновано алгоритм оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії, який містить наступні основні етапи: оцінка кількісних параметрів бізнес-процесу; побудова моделі залежності результатів бізнес-процесу від ресурсних показників; оцінка показників ефективності управління бізнес-процесом; оцінка синергетичного ефекту від реалізації дочірніх бізнес-процесів. Алгоритм апробовано на вихідних даних продуктової компанії на прикладі групи базових бізнес-процесів, для кожного з яких визначено ієрархію дочірніх процесів. Запропонований алгоритм є досить універсальним та може використовуватися як складова частина системи стратегічного управління продуктової компанії.Публікація Стратегія та інструменти інтернет-маркетингу(Barca Academy Publishing, 2023) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор СергійовичПублікація Імплементація інтернет-технологій в маркетингову діяльність підприємства(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор СергійовичУ статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій підприємствами під час здійснення маркетингової діяльності. Інтернет-технології розширюють можливості взаємодії з аудиторією через цифрові канали, надаючи широкий спектр інструментів для ефективної комунікації та рекламування продуктів чи послуг. Застосування інтернет-технологій дозволяє створювати персоналізовані кампанії, адаптовані до унікальних потреб та інтересів споживачів, що сприяє покращенню взаємодії та збільшенню конверсії. Було узагальнено основні інструменти Інтернет-маркетингу для успішної взаємодії з аудиторією та досягнення бізнес-цілей. Основними серед яких було визначено: корпоративний сайт, пошукову оптимізацію, пошукову рекламу, соціальні мережі, електронну пошту, контент-маркетинг, аналітику та вимірювання результатів, відео-маркетинг, мобільний маркетинг, партнерський маркетинг.