Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Публікація
    Нормативно-правова база та принципи сталого розвитку підприємства
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    В доповіді визначено, що реалізація концепції сталого розвитку на підприємстві потребує інтеграції економічних, екологічних та соціальних принципів у стратегію та операційну діяльність. Важливо дотримуватися міжнародних та національних нормативних вимог, забезпечуючи при цьому сталий розвиток бізнесу
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція адаптивного маркетингу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннями
  • Ескіз
    Публікація
    Форми протидії недобросовісній конкуренції в міжнародному бізнес-плануванні
    (Інтерсервіс, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що недобросовісна конкуренція у міжнародному бізнес-плануванні відноситься до ситуацій, коли компанії використовують неправомірні або неетичні методи для отримання переваги на ринку. При цьому представники компанії пропонують товари або послуги за непропорційно низькими цінами, які нижчі, ніж їх вартість, з метою витіснення конкурентів або заволодіння ринком. Займаються розповсюдженням неправдивої чи маніпульованої інформації про продукти чи послуги, щоб здати їх вигідніше для власного бізнесу або зіпсувати репутацію конкурентів.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що кадровий маркетинг є найважливішою складовою системи управління персоналом, оскільки дозволяє вирішити ряд першочергових завдань, серед яких: кадрове забезпечення ефективного досягнення місії та цілей підприємства; формування, розвиток і найбільш повна реалізація кадрового потенціалу підприємства з найбільшою ефективністю як для підприємства в цілому, так і окремо для кожного його працівника; всебічний розвиток гармонійної особистості з високим професійно-культурним рівнем та адаптованої до соціуму; забезпечення високого рівня згуртованості та продуктивності робочої сили тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретико-методична сутність маркетингу взаємовідносин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Софія Андріївна
    У даній статті розглядається сучасна концепція маркетингу - маркетинг взаємовідносин. У період з 1950-х і аж до 1990-х років відбулося формування концепції, починаючи від споживчого маркетингу, і закінчуючи власне маркетингом взаємовідносин. Маркетингові партнерські відносини засновані на принципах традиційного маркетингу, але мають відмінності, які істотно змінюють підхід підприємства до цієї бізнес- складової. Крім того, можна виділити вісім складових маркетингових відносин, які розглянуті в статті. В даний час маркетингу відносин як новій парадигмі приділяється велика увага як у зарубіжних, так і в українських дослідженнях. Більшість науковців відзначають такі основні причини зростання інтересу до концепції маркетингу взаємин: глобалізація економіки та насичення попиту, розвиток маркетингу сфери послуг, розвиток маркетингу на промислових ринках, розвиток інформаційних технологій, систем інформаційної комунікації. Доведено, що маркетингу взаємовідносин, як економічній категорії, притаманні і певні принципи, які формуються на принципах традиційного маркетингу, але мають відмінності, які суттєво змінюють підхід підприємства до цього компонента бізнесу. До принципів власне маркетингу взаємовідносин ми пропонуємо віднести наступні: принцип створення нової цінності з подальшим розподілом вигоди між споживачем та виробником; принцип індивідуалізацій споживача, який після придбання продукції підприємства стає його партнером у процесі визначення нових цінностей; принцип цільового призначення бізнес-процесів підприємства (технології, комунікації, підготовка персоналу тощо), які мають бути спрямовані на створення цінностей, якими хоче володіти споживач; принцип виробництва в реальному часі, який не спрямований на невизначено довгу перспективу; принцип привілейності постійних споживачів, на відміну від споживачів або організацій, що регулярно змінюють партнерів. У майбутньому наявність цього принципу передбачає тісніші стосунки з базовими клієнтами; принцип підпорядкування внутрішніх цінностей підприємства забезпеченню виникненню або випуску тієї цінності, яку хоче мати споживач. Ефективному використанню цього принципу підпорядковані зовнішні взаємозв'язки: постачальники, посередники, акціонери та інші суб'єкти ринку. Знання особистих цінностей дозволяє усвідомити, які потреби мають першорядне значення для споживача, яким чином останній оцінює свою задоволеність від споживання цього товару, або послуги, що має особливо важливе значення для ефективної реалізації концепції маркетингу взаємовідносин. Орієнтація організації на клієнтів, забезпечення вищого рівня їхньої задоволеності та зміцнення зв'язків з клієнтами, призводять до подальшого підвищення цінності окремих клієнтів і дозволяє підприємству їх повніше використовувати.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми контрафакту в харчовій промисловості
    (2022) Шаповал, Віктор Вячеславович; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що одна контрафактна одиниця реалізованого товару витісняє з ринку хоча б одну одиницю легальної продукції. Таким чином, сучасна ситуація на українському та міжнародному ринках свідчить про глобальність проблеми контрафакту та піратства.
  • Ескіз
    Публікація
    Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність використання прав інтелектуальної власності для обслуговування підприємств
    (2022) Верес Шомоші, Маріанн; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Доведено, що права інтелектуальної власності лежать у глибині та широті патентного планування, тому щоб гарантувати, що підприємства можуть розумно та ретельно використовувати основні та периферійні патенти, слід побудувати патентну мережу, яка ефективно захищає ринок підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна власність як запорука економічного розвитку підприємства та його ринку
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Доведено, що підприємства повинні прагнути якомога більше перетворити свої технологічні та ринкові інвестиції в інтелектуальну власність, використовувати інтелектуальну власність, щоб зайняти ринок, створити більше багатства для себе, а також управляти й продавати інтелектуальну власність, як матеріальні активи для того щоб зберегти та оцінити її цінність, а також сприяти створенню корпоративного багатства.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що основним елементом конкуренції на ринку є продукт або продукт, за допомогою якого споживач задовольняє свої потреби, а виробник отримує необхідний йому дохід, тому конкурентоспроможність продукту, а не виробника або галузі, є основною концепцією конкуренції.