Публікація:
Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Київський національний університет культури і мистецтв

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Обґрунтовано, що основним елементом конкуренції на ринку є продукт або продукт, за допомогою якого споживач задовольняє свої потреби, а виробник отримує необхідний йому дохід, тому конкурентоспроможність продукту, а не виробника або галузі, є основною концепцією конкуренції.

Опис

Ключові слова

брендінг, вартість, ефективність, ринок, маркетинг, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 березня 2022 р. / Київ. ун-т культури ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : ВЦ КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 83-85.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в