Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Публікація Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства(Державний біотехнологічний університет, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, Олександр В.Публікація Конкурентоспроможність інноваційної продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій(ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткачова, Надія Петрівна; Заруба, Віктор Яковлевич; Кітченко, Олена Миколаївна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Глухова, Світлана В'ячеславівнаКолективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.Публікація Маркетингова діяльність підприємств(ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаУ підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Публікація До питання щодо оптимізації управління конкурентним потенціалом підприємства(2021) Романчик, Тетяна Володимирівна; Селіванов, Максим ВолодимировичПублікація Інвестування у корпоративну соціальну відповідальність: вплив на результативність бізнесу(2020) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Проблеми та пріоритети розвитку підприємств в умовах глобалізації(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2019) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Сутність конкурентних переваг підприємства(Національна академія Національної гвардії України, 2017) Агамамедов, Довран; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства(Національна академія Національної гвардії України, 2015) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Деякі аспекти економічної безпеки промислових підприємств(НТУ "ХПІ", 2016) Романчик, Тетяна Володимирівна