Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаВизначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.Публікація Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичПублікація Маркетинг в соціальних мережах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконаленняПублікація Складові програми маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Радикальний інноваційний продукт і хайтек-маркетинг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Сучасні тренди у сфері інтернет реклами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Косенко, Олександра Петрівна; Честних, Я. С.Публікація Інноваційні PR-технології, які визначають напрями розвитку суспільства управління масовою культурою(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Косенко, Олександра Петрівна; Петренко, Валерія ЄвгенівнаПублікація Психологія кольору в маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Кавун, М. В.