Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)
    Збірник містить матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 26-27 листопада 2024 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму й гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)
    Збірник містить матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 26-27 листопада 2024 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Є. А.; Шеін, О. С.; Косенко, Софія Андріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові інструменти для відновлення туристичного бізнесу в Україні після війни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ковальова, Віра Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток маркетингових технологій у сфері туризму
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Басов, Д. К.; Сокирко, В. В.; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2
    (2023)
    Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму і гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для здобувачів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1
    (2023)
    Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії маркетингу, туризму та сфери гостинності.