Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
    Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.
  • Ескіз
    Публікація
    Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг в соціальних мережах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконалення
  • Ескіз
    Публікація
    Складові програми маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інтрапренерство в системі інтелектуально-інноваційної діяльності машинобудівного підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Бартолі, Марк; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Обґрунтована необхідність виконання певних передумов при впровадженні в організаційну структуру промислового підприємства інтрапренерських відносин. Доведено, що інтрапренерский процес буде ефективним тільки в тому випадку, коли здійснюється тільки тоді, коли його головні суб’єкти - підприємства та інтрапренер - знаходяться в стані безперервної взаємодії. Виникнення, розробка та пропозиція інноваційної ідеї буде стимулювати та ініціювати інтрапренерські відносини на машинобудівному підприємстві незалежно від того, ким цей процес був початий і в якому напрямку рухався – від керівництва підприємства до інтрапренера, чи навпаки, від інтрапренера до керівництва підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтрапренерство в інноваційно-інтелектуальній діяльності машинобудівного підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Шімпф, Карін; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз існуючих методів вартісної оцінки інтелектуальних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович