Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
    Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.
  • Ескіз
    Публікація
    Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг в соціальних мережах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконалення
  • Ескіз
    Публікація
    Складові програми маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Нейромаркетинг як новий інструмент впливу на споживачів
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Корж, М. В.; Ратушний, Б. В.; Семоненко, А. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингу
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми просування металургійної продукції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Ширяєва, Наталя Володимирівна; Заіченко, Інна Максимівна
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий контролінг в системі управління підприємством
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Рось, А. В.; П'ятак, Т. В.
  • Ескіз
    Документ
    Управління брендом сучасного підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Шептуха, О. М.; Лаптєва, А. Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність маркетингового планування
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Павленко, Є. Ю.