Publication: Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств
Loading...
Date
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ФОП Іванченко І. С.
Abstract
В монографії викладено сучасні уявлення про маркетингові комунікації машинобудівних підприємств. Розглянуто питання класифікації засобів комунікацій промислових підприємств, впливу засобів маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства, витрат на засоби маркетингових комунікацій на прикладі машинобудівних підприємств України. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі маркетингу.
Description
Citation
Чернобровкіна С. В. Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : монографія / С. В. Чернобровкіна, Д. А. Горовий ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Іванченко І. С., 2023. – 230 с. : іл.