Publication:
Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

В монографії викладено сучасні уявлення про маркетингові комунікації машинобудівних підприємств. Розглянуто питання класифікації засобів комунікацій промислових підприємств, впливу засобів маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства, витрат на засоби маркетингових комунікацій на прикладі машинобудівних підприємств України. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі маркетингу.

Description

Citation

Чернобровкіна С. В. Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : монографія / С. В. Чернобровкіна, Д. А. Горовий ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Іванченко І. С., 2023. – 230 с. : іл.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By