Публікація:
Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ФОП Іванченко І. С.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В монографії викладено сучасні уявлення про маркетингові комунікації машинобудівних підприємств. Розглянуто питання класифікації засобів комунікацій промислових підприємств, впливу засобів маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства, витрат на засоби маркетингових комунікацій на прикладі машинобудівних підприємств України. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі маркетингу.

Опис

Ключові слова

монографія, економічна діяльність, машинобудування, маркетинг, комунікаційна діяльність, фінанси

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : монографія / С. В. Чернобровкіна, Д. А. Горовий ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Іванченко І. С., 2023. – 230 с. : іл.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в