Публікація: Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ФОП Іванченко І. С.
Анотація
В монографії викладено сучасні уявлення про маркетингові комунікації машинобудівних підприємств. Розглянуто питання класифікації засобів комунікацій промислових підприємств, впливу засобів маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства, витрат на засоби маркетингових комунікацій на прикладі машинобудівних підприємств України. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі маркетингу.
Опис
Ключові слова
монографія, економічна діяльність, машинобудування, маркетинг, комунікаційна діяльність, фінанси
Бібліографічний опис
Чернобровкіна С. В. Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : монографія / С. В. Чернобровкіна, Д. А. Горовий ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Іванченко І. С., 2023. – 230 с. : іл.