Публікація: Завдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукції
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний університет "Львівська політехніка"
Анотація
Розроблено теоретико-методичний підхід до управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємств, який передбачає взаємопов’язане вирішення виділених авторами груп завдань маркетингу інновацій в умовах неповної визначеності та ризику сучасної економіки.
The theortic and methodological approach to the management of commercialization of innovative products of enterprises was developed, which provides for an interrelational solution of the tasks of marketing innovations dedicated by the authors in conditions of incomplete certainty and risk of the modern economy.
The theortic and methodological approach to the management of commercialization of innovative products of enterprises was developed, which provides for an interrelational solution of the tasks of marketing innovations dedicated by the authors in conditions of incomplete certainty and risk of the modern economy.
Опис
Ключові слова
маркетинг інновацій, комерціалізація інновацій, завдання маркетингу інновацій, marketing innovations, commercialization of innovations, innovation marketing objectives
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукції / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доп. 13-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 22 жовтня 2020 р. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2020. – С. 55-56.