Публікація:
Завдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукції

dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайовичuk
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївнаuk
dc.contributor.authorІлляшенко, Наталія Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2020-12-08T11:36:38Z
dc.date.available2020-12-08T11:36:38Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractРозроблено теоретико-методичний підхід до управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємств, який передбачає взаємопов’язане вирішення виділених авторами груп завдань маркетингу інновацій в умовах неповної визначеності та ризику сучасної економіки.uk
dc.description.abstractThe theortic and methodological approach to the management of commercialization of innovative products of enterprises was developed, which provides for an interrelational solution of the tasks of marketing innovations dedicated by the authors in conditions of incomplete certainty and risk of the modern economy.en
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Завдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукції / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доп. 13-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 22 жовтня 2020 р. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2020. – С. 55-56.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49707
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний університет "Львівська політехніка"uk
dc.subjectмаркетинг інноваційuk
dc.subjectкомерціалізація інноваційuk
dc.subjectзавдання маркетингу інноваційuk
dc.subjectmarketing innovationsen
dc.subjectcommercialization of innovationsen
dc.subjectinnovation marketing objectivesen
dc.titleЗавдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeThe task of marketing innovations in the management of commercialization of innovative productsen
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Illiashenko_Zavdannia_marketynhu_innovatsii_2020.pdf
Розмір:
260.68 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: